تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردانی متفاوت بهرام توکلی در «تنگه ابوقریب»/ روایت انتقام‌جویی فرزندان یک وکیل در شبکه سه

کارگردانی متفاوت بهرام توکلی در «تنگه ابوقریب» / انتقام جویی فرزندان وکیل آمریکایی از شبکه سه سیما روایت می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کار‌های نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم و زمانی را برای دورهمی هایی بگذاریم که در طول هفته از آنها غافل شدیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی زیر به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن ما را از روزمرگی ها دور کند.

پیشنهاد سینمایی

«تنگه ابوقریب» تجربه ای متفاوت از کارنامه کاری بهرام توکلی است که با بازی جواد عزتی، امیر جدیدی، حمید رضا آذرنگ و علی سلیمانی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نظر خیلی از تماشاگران و منتقدان سینمایی را به خود جذب کرد و تأمل برانگیز بود.

این فیلم سینمایی به تهیه کنندگی سعید ملکان، روایتی از دفاع گردان عمار در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی دارد و توانست در جشنواره فیلم فجر بیشترین سیمرغ ها را با خود به خانه ببرد.

پیشنهاد تئاتری

نمایش «خداحافط باغ آلبالوی من» به نویسندگی و کارگردانی سارا مخاوات از ۲۷ تیر ماه ساعت ۲۰ در سالن سایه مجموعه تئاترشهر به روی صحنه است.

بازیگران این اثر نمایشی سورئال نازنین احمدی، پرنده علایی و هاله گرجی هستند.

در خلاصه داستان نمایش «خداحافط باغ آلبالوی من» آمده است: من توی تخیل اون زندگی می‌کنم، اونا هم توی خیال من هستن. ما فقط توی تخیل همدیگه وجود داریم و هیچ چیزی واقعی نیست.

پیشنهاد فیلم تلویزیونی

فیلم سینمایی «فهرست» به کارگردانی کریستین فیور، جمعه ۱۹ مردادماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این فیلم با بازی کلر بروترا و اریک کانتونا، داستان یک وکیل است که سر از کار شرکتی در آورده بود که از راه واسطه سود زیادی به دست می‌آورد. آن‌ها را تهدید می‌کند که همه چیز را به مطبوعات خواهد گفت. اعضای باند که پنج تن بوده اند به او و خانواده اش حمله می‌کنند و همسر و سایر افراد شاهد را در یک مهمانی با گلوله از پای در می‌آورند. میکا و من پسران خردسال وکیل که از این حادثه جان سالم به در برده اند تصمیم می‌گیرند تا برای انتقام از این افراد پلیس شوند و ...

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردانی متفاوت بهرام توکلی در «تنگه ابوقریب»/ روایت انتقام‌جویی فرزندان یک وکیل در شبکه سه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..