تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطری که از بیخ گوش ورزشکار سرشناس گذشت +فیلم

خطری که از بیخ گوش ورزشکار سرشناس گذشت+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جیمز اندرسون از بهترین کریکت بازهای جهان است که در این عرصه اسم و رسمی برای خود دست و پا کرده است. جیمز تصمیم گرفت خارج از مهارتهای تخصصی اش  ورزش گلف را نیز تجربه کند اما از آنجایی که تخصص لازم در این زمینه را نداشت با خطری جدی رو به رو شد که می توانست برایش بسیار دردسرساز شود.

 توپ گلفی که این ورزشکار پرتاب کرد  چنان با یک درخت برخورد کرد که  به شدت هر چه تمام به سمت صورت خودش بازگشت، ضربه ای که می توانست آسیبی جدی به چهره او وارد کند و خاطره ای تلخ از ورزش گلف برای همیشه در ذهن او حک کند.

خوشبختانه جیمز اندرسون در این حادثه صدمه خاصی ندید و در حال حاضر کاملا سلامت است. در ادامه هنرنمایی این ورزشکار مشهور را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید:خوانندگی دروازه‌بان معروف برای هم‌تیمی‌هایش! +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطری که از بیخ گوش ورزشکار سرشناس گذشت +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..