تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدواری سازمان میراث فرهنگی نسبت به بازگشت الواح هخامنشی به ایران

امیدواری سازمان میراث فرهنگی به بازگشت الواح هخامنشی به ایرانمحمدرضا کارگر مدیر کل امور موزه‌ها، درباره روند بازگشت الواح هخامنشی از آمریکا به ایران، به خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: بعد از فراز و نشیب‌هایی که الواح هخامنشی در موسسه شرق شناسی شیکاگو داشت، ایران نسبت به گرفتن وکیل برای احقاق حقوق خود اقدام کرد. موسسه شرق شناسی دانشگاه شیکاگو هم کمک کرد تا اینکه در نهایت موفق به اخذ حکم برگشت الواح هخامنشی از عالی‌ترین دادگاه‌های آمریکا شدیم.

وی افزود: هم اکنون ما در حال برنامه ریزی هستیم که چگونه الواح می‌توانند به کشور برگردانده شوند. ما معتقد هستیم که بایستی خود موسسه شرق شناسی شیکاگو نسبت به برگشت الواح هخامنشی اقدام کند.

کارگر خاطرنشان کرد: در نهایت منتظر بودیم که خزانه داری آمریکا هم اعلام کند که چه زمانی الواح هخامنشی به کشور برمی‌گردند و ظاهراً این امر انجام شده است. لذا من تصور می کنم که دیگر مانع حقوقی در مسیر برگشت الواح هخامنشی به ایران وجود ندارد و امیدوارم با برنامه‌ریزی که صورت می‌گیرد، در چند ماه آینده شاهد برگشت الواح هخامنشی به کشور باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدواری سازمان میراث فرهنگی نسبت به بازگشت الواح هخامنشی به ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..