تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخش داستانی عنوان محبوب FIFA 19 مشخص شد +فیلم

بخش داستانی عنوان محبوب FIFA 19 فاش شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بخش داستانی عنوان محبوب فیفا با نام Journey شناخته می‌شود و از سال 2017 به این فرنچایز اضافه شده است. این بخش شخصیتی جدید به کاربران معرفی می‌کند که الکس هانتر نام دارد و خوشبختانه گیمرها توانسته‌اند طی دو عنوان اخیر با وی ارتباط خوبی برقرار کنند.

شخصیت الکس هانتر که یک جوان بیست و چند ساله است، طی دو نسخه قبلی به دلیل عشق و علاقه ای که به رشته فوتبال داشت توانست از خیابان‌های لندن به لیگ برتر انگلیس راه پیدا کند.

طی داستان، الکس هانتر با تلاش فراوان و البته با عبور از موانع مختلف توانست به فوتبالیستی حرفه‌ای و مشهور تبدیل شود. وی در ادامه به تیم‌های LA Galaxy آمریکا, Atletico Madrid اسپانیا, PSG فرانسه و Bayern Munich آلمان نیز راه پیدا کرد (تغییر تیم‌ها بر اساس انتخابی که گیمر در داستان انجام می‌دهد متفاوت است).

حال مسئولان شرکت الکترونیک آرتز که هر سال فرنچایز فیفا را عرضه می‌کنند، اعلام کرده‌اند که در بخش Journey عنوان فیفا 19 شاهد آخرین فصل از داستان زندگی الکس هانتر خواهیم بود. همچنین گفته می‌شود که داستان این سری با انتقال الکس هانتر به تیم بزرگ رئال مادرید ادامه خواهد یافت.

همچنین تریلری از انتقال الکس هانتر به رئال مادرید توسط الکترونیک آرتز منتشر شده است که در آن بازیکنان واقعی تیم رئال مادرید به هانتر خوش آمد می‌گویند. در ادامه تریلر مورد نظر را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم

انتهای پیام/

مقصد الکس هانتر در فیفا 19 چه تیمی خواهد بود؟ +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخش داستانی عنوان محبوب FIFA 19 مشخص شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..