تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال قدوس به لالیگا غیرقانونی اعلام شد!

انتقال هافبک تیم ملی ایران و عضو باشگاه استرشوندس سوئد به اوئسکا اسپانیا غیرقانونی اعلام شد.

به گزارش شمانیوز: سامان قدوس، ستاره ایرانی استرشوندس روز گذشته رسما قراردادی را با باشگاه اوئسکای اسپانیا امضا کرد تا هافبک تیم ملی ایران برای باشگاه اسپانیایی که اولین بار در تاریخش در لالیگا حضور دارد، توپ بزند.
اما این پایان کار نبود، چون بعد از لحظاتی از امضای قرارداد قدوس و انتشار تصاویر او به همراه مدیر باشگاه اوئسکا و مدیر برنامه هایش صدای دنیل کیندبرگ، رئیس باشگاه استرشوندس درآورد و این انتقال را غیرقانونی دانست.
کیندبرگ اعلام کرد: من تصاویری از قدوس دیدم که در حال امضای قرارداد بود، اما من به او تنها مجوز رفتن به اسپانیا و بازدید از باشگاه را داده بودم نه اینکه قراردادی امضا کند. من مدیر برنامه قدوس که در تصویر دیده می‌شود را نمی‌شناسم و ارتباطی نیز با او نداشتم؛ و نه قرار است ارتباطی صورت بگیرد. باید قدوس به سوئد برگردد. من امضای هر گونه قرارداد با باشگاه اوئسکا را رد می‌کنم، چون هیچ رضایتی به این انتقال ندارم.
با این حرف‌های رئیس باشگاه سوئدی مشخص می‌شود که قدوس به مشکل بزرگی برخورده است و این انتقال غیرقانونی بوده، چون ستاره ایرانی تحت قرارداد باشگاه سوئدی است و تنها یک راه پیش رو دارد و آن رضایت گرفتن از باشگاه استرشوندس است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال قدوس به لالیگا غیرقانونی اعلام شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..