تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ ورزشکار قزوینی در مسابقات آسیایی

۱۰ ورزشکار و ۲ مربی از استان قزوین در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با ارزیابی‌های انجام شده، بیشتر ملی پوشان10 ورزشکار قزوینی در مسابقات آسیایی استان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شانس کسب مدال دارند.
عباس علایی مقدم افزود: اسماعیل عبادی در رشته تیراندازی با کمان، ابراهیم برخورداری در تیراندازی، رضا و مهدی علیپور در سنگنوردی، بهمن عسگری در کاراته، حسین زنجانیان در دوچرخه سواری کوهستان، تهمینه کربلایی صادقی در پنچاک سیلات، مهدی مرندی در والیبال، حمیدرضا گروه‌ای و رامین رامندی در سپک تاکرا، در این بازی‌ها حضور دارند.
او اضافه کرد: رضا خیرخواه و علیرضا بلاغی هم به عنوان مربیان رشته‌های ژیمناستیک هنری بزرگسالان و سنگنوردی به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.
علایی مقدم حضور کاروان ورزشی قزوین در این رقابت‌ها را نشان دهنده ظرفیت بالای ورزش استان دانست و ابراز امیدواری کرد این ورزشکاران بتوانند به مدال‌های ارزشمندی دست یابند.
بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور، در جاکارتا اندونزی برگزار می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ ورزشکار قزوینی در مسابقات آسیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..