تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلاچیق های بوستان های کهریزک، پاتوق شهروندان شهر شد

روابط عمومی شهرداری شهر کهریزک

با هدف افزایش رفاه شهروندان و زیباسازی فضای عمومی شهر، نصب آلاچیق در بوستان های شهر کهریزک در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما ؛ وحید فروغی گفت: باتوجه به ضرورت تجهیز بوستان ها و فضاهای عمومی شهر به مبلمان شهری، ۱۵ آلاچیق با کارکرد اسکان شهروندان در بوستان های شهر جانمایی و درحال نصب است.
معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک افزود: هم اکنون آلاچیق های بوستان آفتاب نصب شده است و عملیات زیرسازی جهت نصب مابقی آلاچیق ها در سایر بوستان های شهر نیز درحال اجراست.
وی اظهار داشت: آلاچیق ها به عنوان مبلمان شهری علاوه بر زیباسازی بوستان ها و معابر گذرگاهی در افزایش رفاه شهروندان و ایجاد پاتوق های محلی جهت گردهمآیی سالمندان، بانوان و سایر اقشار در بوستان ها نیز مورد استفاده و استقبال عموم قرار گرفته است.
فروغی در پایان خاطر نشان کرد: بنا به تاکید شهردار کهریزک، تمامی المان ها و مبلمان های شهری شهر کهریزک از فهرست جدیدترین ، زیباترین و استاندارترین تجهیزات شهری انتخاب شده اند تا علاوه زیبایی ظاهری از کیفیت و ماندگاری مطلوبی نیز برخوردار باشند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلاچیق های بوستان های کهریزک، پاتوق شهروندان شهر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..