تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمبرداری اپیزود دوم «هیاهوی انزوا» تمام شد

فیلمبرداری اپیزود دوم «هیاهوی انزوا» تمام شدمحمد احمدی درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «هیاهوی انزوا» به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلمبرداری اپیزود دوم این فیلم سینمایی نیز به پایان رسید و هم اکنون روز‌های پایانی فیلمبرداری اپیزود سوم است. پیش بینی ما این است که فیلمبرداری این بخش تا پایان این هفته به اتمام برسد.

گفتنی است؛ بازیگرانی چون فروغ قجابگلی، مهدی ساکی، امیرحسام بختیاری و بهناز جعفری و ... در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

لازم به ذکر است؛ «هیاهوی انزوا» طنز تلخ اجتماعی در مورد سه شخصیت است که علی رغم هیاهوی بی حد و حصر، احساس تنهایی می‌کنند و در راه پر کردن این تنهایی به شناخت عمیق تری از ابرشهر تهران و وجود خودشان می‌رسند.

داستان‌های این سه شخصیت به طور موازی پیش می‌رود و در نهایت هر سه نفر مصمم‌تر و با درک عمیق تری از خود در هیاهوی تهران به راهشان ادامه می‌دهند.

برخی عوامل این فیلم عبارتند از:

کارگردان: علی جابر انصاری، فیلمنامه: مریم نجفی و علی جابر انصاری، مجری طرح: پگاه احمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: چاووش هنرآموز، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان پناه، طراح صحنه و لباس: پیام فروتن، طراح گریم: محمود دهقانی، صدابردار: علی کیان ارثی، تهیه کننده: محمد احمدی.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمبرداری اپیزود دوم «هیاهوی انزوا» تمام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..