تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزنامه جوان: حقایق را شما بگویید آقای زیباکلام!

روزنامه جوان در انتقاد از سخنان اخیر زیباکلام نوشت: صادق زیباکلام  گفته که «آقای روحانی در نامه اخیر خود به آقای لاریجانی برای حضور در مجلس عنوان کرد‌ه‌اند که قصد دارند حقایق را برای مردم بازگو کنند. با وجود این بنده بعید می‌دانم چنین اتفاقی در مجلس رخ بدهد.

این آقای روحانی که من از ۲۹ اردیبهشت ۹۶ تاکنون مشاهده کرده‌ام در مجلس نیز تنها به ذکر کلیات و سخنان تکراری بسنده خواهد کرد. در نتیجه آقای روحانی در صحن مجلس نیز سخنی از واقعیت‌های موجود جامعه را نخواهد گفت.»

راه ساده‌ای وجود دارد و امثال زیباکلام می‌توانند به میدان بیایند و حقایق را به مردم بگویند تا حسن روحانی هم جرئت پیدا کند و حرف بزند! گرچه اینکه زیباکلام تلویحاً رئیس جمهور را ترسو خطاب کند، یقیناً اهانت به رئیس جمهور خواهد بود.

البته امثال زیباکلام تاکنون همه حرفی علیه نظام زده‌اند و امری را فرو نگذاشته و با این حساب دیگر مگر حرفی مانده که روحانی بزند؟!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزنامه جوان: حقایق را شما بگویید آقای زیباکلام!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..