تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح بازداشتگاه خرم آباد با حضور رییس سازمان زندانهای کشور

افتتاح بازداشتگاه خرم آباد با حضور رییس سازمان زندانهای کشور

استان‌ها > لرستان - رئیس سازمان زندان ها در سفر یک روزه به استان لرستان با حضور در زندان مرکزی خرم آباد بازداشتگاه جدیدالاحداث خرم آباد را نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رئیس سازمان زندان ها در ادامه سفر یک روزه به استان لرستان با حضور در زندان مرکزی خرم آباد بازداشتگاه جدیدالاحداث خرم آباد را نیز افتتاح نمود.

این بازداشتگاه با ظرفیت ۱۵۰ نفر در راستای توسعه سیاست های قضایی و توسعه حقوق شهروندی زندانیان و با هدف عدم ورود افراد متهم به زندان ها احداث گردیده است.

دکتر جهانگیر همچنین با حضور در زندان مرکزی خرم آباد ضمن بازدید از قسمت های مختلف این زندان با جمعی از زندانیان دیدار و به درخواست های آنان رسیدگی نمود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح بازداشتگاه خرم آباد با حضور رییس سازمان زندانهای کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..