تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشرِ سردار سلیمانی به ترامپ، ماندگار شد

خبرگزاری فارس: سردار رمضان شریف شامگاه امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان اردبیل که به مناسبت روز خبرنگار در مجتمع فرهنگی ولایت سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد اظهار کرد:

ترامپ سیاست اصلی و استکباری آمریکا را بدون نقاب و بازی‌های سیاسی به مردم دنیا نشان داد اما به لطف پروردگار و درایت مقام معظم رهبری تمامی این تهدیدات با بصیرت مردم نقش بر آب شد.

وی افزود: ما اکنون با جنگ پیش بینی‌شده و حساب شده‌ای از سوی دشمن مواجه هستیم و در کنار آن یک جنگ میدانی در حوزه اقتصادی کشور نیز به راه انداخته شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن در گذشته جنگ روانی بسیاری در کشور ما به راه انداخته بود اما چاشنی فتنه‌انگیزی و شبهه‌افکنی آن به این اندازه نبود.

وی ادامه داد: گفتمان‌سازی دشمن قدرت بسیار دارد و تا کنون توانسته بین ملتها و نژادهای مختلف در دنیا اختلاف‌افکنی بسیار انجام دهد که نمونه‌های آن در تاریخ موجود است.

شریف اضافه کرد: اکنون دشمن گفتمان تازه‌ای به راه انداخته و سردمدار این گفتمان جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی است که جریان رسان‌ ای آن همراه با هجمه سراسری و مقابله براندازانه با نظام جمهوری اسلامی است.

وی تأکید کرد: ما باید بدانیم سواد رسانه‌ای مردم جامعه ما در چه سطحی قرار دارد و اکنون شاهدیم که فرماندهی رسانه‌ای استکبار جهانی علیه کشور ما بر عهده رسانه‌ای همچون بی‌.بی‌.سی است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشریح کرد: یکی از تئوریسین‌های آمریکایی اذعان کرده است که رهبر ایران توانایی تبدیل تمام تهدیدات به فرصت را دارد و ما اکنون شاهد این واقعیت بزرگ هستیم که هیچ شهروند عراقی حاضر نیست به 8 سال جنگ در زمان صدام فکر کند اما مزار شهدای ما الهام‌بخش جوانان و آزادگان جهان است.

سردار شریف با تأکید بر سخنرانی اخیر سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی چنان تشری به ترامپ زد که در تاریخ ماندگار شد و این یک پیام جنگ نبود بلکه تذکری جدی و یادآوری داشته‌ها و ظرفیت‌های ما در برابر دشمنان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشرِ سردار سلیمانی به ترامپ، ماندگار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..