تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسناد جدید از ارتباط نزدیکان ترامپ با منافقین

فارس نوشت: اسناد دولت آمریکا از زوایای جدید ارتباط حلقه نزدیکان رئیس‌جمهور آمریکا با اعضای گروهک تروریستی منافقین پرده برداشته‌اند.

ارتباطات میان «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید و «رودی جولیانی»، وکیل «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا با اعضای فرقه تروریستی منافقین، شاید دیگری خبری نباشد که چندان جلب توجه کند.

اما اسناد دولت آمریکا که به تازگی منتشر شده‌اند نشان می‌دهند غیر از بولتون و جولیانی برخی از دیگر حلقه نزدیکان ترامپ هم با اعضای گروهک تروریستی منافقین مراوده دارند.

این اسناد گواه تازه‌ای هستند که نشان می‌دهند واشنگتن در حالی کشورهای ناهمسو با سیاست‌های این کشور را به «حمایت از تروریسم» متهم می‌کند که نزدیکان رئیس‌جمهورش با یکی از خطرناک‌ترین گروه‌های جنایت‌پیشه ارتباط دارند.

پیش از این خبرگزاری فارس بر اساس اسناد وزارت دادگستری آمریکا گزارش داده بود «بولتون» و «جولیانی» بعد از مراسم تحلیف ترامپ دست‌کم ۵ بار با اعضای فرقه منافقین دیدار کرده‌اند.

این اسناد را گروهک تروریستی منافقین طبق مفاد قانونی موسوم به «قانون ثبت عوامل بیگانه» به وزارت دادگستری آمریکا تحویل داده است.

این قانون، اشخاص یا گروه‌هایی که برای منافع دولت‌های خارجی در واشنگتن لابی‌گری یا فعالیت می‌کنند را ملزم می‌کند فعالیت‌ها و منابع مالی خود را به صورت شفاف گزارش کنند.

مرور این اسناد نشان می‌دهد اعضای گروه تروریستی منافقین دست‌کم ۴ دیدار هم با نزدیکان ترامپ داشته‌اند که قبلاً گزارش نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسناد جدید از ارتباط نزدیکان ترامپ با منافقین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..