تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنی قربانی مراسم خرافی مذهبی شد

خفه شدن دختر جوان در تابوت ! + عکس//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زن جوان اهل کره جنوبی که حین انجام یک مراسم مذهبی وارد تابوت شده بود در اثر خفگی جانش را از دست داد. بنا به گزارش تایمز کره جنوبی طبق باورهای فرقه مذهبی که این زن 40 ساله عضو آن بود تجربه مرگ موجب خوش شانسی برای اعضای این فرقه خرافی می شد و او نیز برای غلبه بر بدشانسی های زندگی اش به همراه دو نفر از دوستانش در این مراسم شرکت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: رویت موجود آدم نمای عجیب در جنگل های کانادا! +فیلم 

این حادثه شب هنگام و در شهر " گومی" واقع در مرکز کره شمالی رخ داد. بنا به گفته پلیس این سه زن طی یک مراسم عجیب مذهبی در داخل سه تابوت و تا هنگام صبح خوابیده بودند. دو زن دیگر که از این مراسم جان سالم به در برده بودند هنگام صبح و پس از خروج از تابوت با جسد بی جان دوست خود مواجه شدند. بنا به گزارش پلیس ظاهرا قربانی ابتدا تلاش کرده بود تا از تابوت خارج شود اما تلاش او به جایی نرسید. در حالی که پلیس احتمال می دهد این زن جوان در اثر خفگی در داخل تابوت جانش را از دست داده قرار است کالبدشکافی برای تشخیص علت دقیق مرگ او انجام شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنی قربانی مراسم خرافی مذهبی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..