تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود WallP Pro – Stock HD Wallpapers 1.2 – برنامه مجموعه تصاویر زمینه زیبا و شگفت انگیز اندروید !

دانلود امروز 6+

تاریخ انتشار پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.2

دوست داشتن 1

WallP Pro – Stock HD Wallpapers v1.2 – اپلیکیشن تصاویر زمینه زیبا و شگفت انگیز اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 3.0 دلار برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

یکی از بهترین راه ها برای نمایش میزان کیفیت اصلی نمایشگر دستگاه های اندرویدی استفاده از یک والپیپر زیبا و با کیفیت است؛ راه های مختلفی برای دسترسی به تصاویر پس زمینه وجود دارد که یکی از بهترین آن ها استفاده از برنامه های مخصوص به همین کار است. WallP Pro – Stock HD Wallpapers عنوان یک اپلیکیشن کامل و بی نقص برای دسترسی به مجموعه ای از تصاویر زمینه شگفت انگیز مخصوص تبلت و گوشی اندروید می باشد که توسط Stress Codes توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به کاربرانش کمک می کند تا بدون هیچ گونه سردرگمی به یک مجموعه بی پایان از والپیپر ها متصل شوند و بهترین آن ها را برای زمینه اسمارت فونشان برگزینند. بر خلاف بسیاری از برنامه های مشابه تمامی تصاویر به سرعت بارگزاری می شوند و قادرید آن ها را با یک لمس انتخاب کنید. یکی از مهم ترین قابلیت های موجود در این استارت اپ دسته بندی والپیپر ها بر اساس برند دستگاه هوشمند است که باعث اطمینان فیکس شدن تصویر با اندازه نمایشگر می شود. تمامی والپیپر های موجود دارای کیفیت بسیار بالایی هستند که در صورت نیاز قادر به دانلود و ذخیره آن ها در حافظه خواهید بود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه WallP Pro – Stock HD Wallpapers اندروید :

دسترسی به مجموعه ای بی پایان از تصاویر زمینه کیفیت بسیار بالای تصاویر موجود مشاهده لیستی از پر طرفدار ترین والپیپر های انتخاب شده توسط کاربران دسته بندی تمامی والپیپر ها در گروه هایی مختلف مناسب برای اندازه های مختلف نمایشگر اضافه کردن تصاویر زمینه به لیست علاقه مندی ها برای یک دسترسی سریع بارگزاری سریع و آسان تمامی تصاویر موجود نمایش تصاویری متناسب با آخرین جست و جو های انجام شده رابط کاربری ساده و بسیار آسان

اپلیکیشن WallP Pro – Stock HD Wallpapers با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه دسترسی به تصاویر زمینه توانسته است با قیمت 3.0 دلاری خود امتیاز 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده ان را از وبسایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.2 :

* امکان تغییر خودکار والپیپر ها
* پشتیبانی از دو تم تاریک و روشن

WallP Pro - Stock HD Wallpapers




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود WallP Pro – Stock HD Wallpapers 1.2 – برنامه مجموعه تصاویر زمینه زیبا و شگفت انگیز اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..