تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود QR Reader & Generator PRO 1.0 – برنامه اسکن و ت

دانلود امروز 2+

تاریخ انتشار پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.0

دوست داشتن 1

QR Reader & Generator PRO v1.0 – اپلیکیشن اسکن و تولید کد های QR اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 0.99 دلار برای اولین بار در ایران

همان طور که خود نیز می دانید بارکد ها یکی از راه های انتقال اطلاعات محصولات به مشتریان می باشد که فروشگاه های مختلف از این طریق اقدام به فروش اجناسشان می کنند. بارکد ها دارای فرمت هایی خاص و گوناگون هستند که یکی از پر کاربرد ترینشان را می توان کد های کیو آر دانست. این کد ها به دلیل ذخیره اطلاعات مختلف و متنوع به شهرت بالایی رسیده اند و امروزه بسیاری از کارخانه ها و یا افراد برای تبلیغات از این نوع کد ها استفاده می کنند. QR Reader & Generator PRO عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده برای اسکن و ایجاد کد های کیو آر مخصوص دستگاه های اندروید می باشد که توسط Corenow UST Mobile توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با داشتن یک محیط ساده و بدور از هر گونه پیچیدگی کمک می کند تا در چند ثانیه کد های خود را اسکن کرده و به اطلاعات درون آن ها دسترسی پیدا کنید. در هر بار اسکن تمامی اطلاعات در تاریخچه این استارت اپ ذخیره شده و قادرید در صورت نیاز دوباره به آن ها رجوع کنید. اما همان طور که اشاره کردیم یکی از پر طرفدار ترین قابلیت های این برنامه ایجاد بارکد های کیو آر است که کمک می کند بدون نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای بارکد های اختصاصی خودتان را ایجاد نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه QR Reader & Generator PRO اندروید :

اسکن سریع و هوشمندانه کیو آر کد ها نمایش تمامی اطلاعات موجود در در بارکد محیط کاربری بسیار ساده و آسان بدون هیچ گونه پیچیدگی پشتیبانی از فلش لایت برای اسکن در محیط های تاریک ذخیره تاریخچه تمامی بارکد های اسکن شده توانایی ضبط بارکد ها! امکان ایجاد کیو آر کد و یا دیگر بارکد های دلخواه خود نبود هیچ گونه تبلیغات مزاحمی

اپلیکیشن QR Reader & Generator PRO با بهره مندی از چنیدن قابلیت متنوع در محیطی ساده توسط توسعه دهنده خود با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از لینک های مستقیم وبسایت فارسروید دریافت کنید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند .

تغییرات نسخه v1.0 :

* انتشار نسخه اولیه برنامه در گوگل پلی

QR Reader & Generator PRO




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود QR Reader & Generator PRO 1.0 – برنامه اسکن و ت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..