تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شلیک 70 موشک از نوار غزه به سوی شهرک های صهیونیست نشین

در پاسخ به تجاوزگری های اخیر رژیم صهیونیستی؛

گردان های عزالدین قسام: مقاومت چندین ساعت مواضع دشمن صهیونیستی را در پاسخ به تجاوزگری های اخیرش در نوار غزه هدف حملات موشکی و راکتی قرار داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، گردان های عزالدین قسام در واکنش به تشدید تنش ها در نوار غزه و سرزمین های اشغالی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: مقاومت چندین ساعت مواضع دشمن صهیونیستی را در پاسخ به تجاوزگری های اخیرش در نوار غزه هدف حملات موشکی و راکتی قرار داد.

همچنین؛ گردان های القدس- شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین- اعلام کرد: با وجود تحمل هزینه های بسیار، مقاومت هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه نمی دهد قواعد نبرد را تغییر دهد. ما تعهد می دهیم در چارچوب قاعده حمله در مقابل حمله، به اقدامات متجاوزانه دشمن صهیونیستی پاسخ دهیم.

شبکه تلویزیونی العربیه نیز به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد: از شامگاه چهارشنبه تاکنون 70 موشک و راکت از نوار غزه به سوی شهرک های اسرائیلی (صهیونیست نشین) شلیک شده و سامانه گنبد آهنین تنها 11 موشک را رهگیری و منهدم کرده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی از اصابت یک موشک نیروهای مقاومت به کارخانه ای در منطقه صنعتی شهرک " شاعر هنیگو" خبر دادند.

در همین حال؛ وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.

همچنین؛ جنگنده های رژیم صهیونیستی پایگاه تونس متعلق به نیروهای مقاومت را در منطقه الزیتون در جنوب غزه با چهار موشک هدف قرار دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شلیک 70 موشک از نوار غزه به سوی شهرک های صهیونیست نشین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..