تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Peak Brain Training 3.14.15 – نرم افزار تقویت ذهن برای اندروید

نرم افزار Peak Brain Training قابلیت افزایش کارکرد مغز را برای کاربران ایجاد می کند و شما می توانید تا این برنامه را به صورت اپلیکیشن در گوشی خود داشته باشید و همه جا تمرینات لازم را برای بهبود کارکرد مغز خود انجام دهید. این برنامه با آموزش های لازم می تواند این کارکرد را در شما ایجاد کند و مهارت های زیادی را به همراه چالش های زیادی ایجاد کند. این چالش ها هستند که مغز را به کار کردن وادار می کنند و با انجام تمریناتی سعی می کند که عادت های سالم آموزشی را در شما ایجاد کنند.

با دانلود Peak Brain Training می توانید سرگرمی را به آموزش تبدیل کنید و بدون بروز مشکلی، کارکرد را در مغز و در نتیجه در کارهای روزانه خود مشاهده کنید. تحریک مغز توسط بازی و سرگرمی، یکی از روش های بسیار کارایی می باشد که در همه دنیا از آن استفاده می شود و شما نیز می توانید اهداف و تمرینات این برنامه را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. این تمرینات هستند که باعث می شوند مهارت های شناختی در شما تقویت شده و کارکرد زیادی را در کارهای مهم خود داشته باشید. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

کاور-Peak-Brain-Training

اسکرین-شات-Peak-Brain-Training اسکرین-شات-Peak-Brain-Training اسکرین-شات-Peak-Brain-Training info

It’s time to play smarter and feel sharper with Peak, the app chosen by Google as one of the Best Android Apps in 2016. Join millions of brain trainers worldwide and see what the fuss is all about.

KEY FEATURES

– Free games that challenge your Memory, Attention, Problem Solving, Mental Agility, Language, Coordination, Creativity and Emotion Control.
– Learn which categories you excel in, and compete with friends by comparing your brainmap and game performance.
– Meet Coach, the personal trainer for your brain, to help you track your progress and improve.
– Works offline so you can enjoy Peak games wherever you are.
– More than 35 games available and regular updates to keep you challenged.
– Get personalised workouts and in-depth insights with Peak Pro.
– Get access to Peak Advanced Training modules: intensive programs that train a specific skill, including the new Wizard memory game created with Professor Barbara Sahakian and Tom Piercy in the Department of Psychiatry at the University of Cambridge.

WHAT’S NEW
Your brain is unique and that’s why Coach creates personal workouts just for you. But we all have specific skills we want to challenge and so we’re introducing Workout Selection. You can select from a range of workouts, each one specially created for you. Interested in language? Try our language workout! Only have 5 minutes to train? Our 5 minute Coffee Break workout is perfect!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Peak Brain Training 3.14.15 – نرم افزار تقویت ذهن برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..