تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اينستاگرامى صفحه رهبر انقلاب به مناسبت روز خبرنگار +تصویر

پست اينستاگرامى سايت رهبر انقلاب به مناسبت روز خبرنگار +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز خبرنگار تصویری از حضور ايشان در جمع خبرنگاران رسانه ها در سال‌هاى ابتدايى انقلاب منتشر کرد.

این تصویر به همراه متن یک سخنرانی کوتاه از آیت‌الله خامنه‌ای که ایشان، آن را در سال 63 ایراد کردند منتشر شده است. در ادامه متن و تصویر منتشر شده در صفحه اينستاگرامى سايت رهبر انقلاب به مناسبت روز خبرنگار را مشاهده می‌کنید:

" شما كه به عنوان خبرنگار داريد خدمت مى‌كنيد و من قبلا گفتم نقش خبرنگار در تكوين روزنامه چقدر مهم است، بايد بدانيد شما در حقيقت داريد پايه‌هاى بلند بالا رفتن سطح فكر مردم را شالوده‌ريزى مى‌كنيد. اين شما هستيد كه داريد يک روزنامه‌ى خوب تنظيم و تدوين مى‌كنيد. ۶۳/۱۲/۲۲ "

پست اينستاگرامى سايت رهبر انقلاب به مناسبت روز خبرنگار +تصویر

بیشتر بخوانید: مطلبی که وزیر ارتباطات خود در سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر کرد +فیلم

انتهای پیام/

پست اينستاگرامى سايت رهبر انقلاب در روز خبرنگار +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اينستاگرامى صفحه رهبر انقلاب به مناسبت روز خبرنگار +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..