تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Neutron Music Player v2.05.0

اگر به دنبال بهترین کیفیت صدا و هوش مصنوعی بالا هستید این پلیر را امتحان کنید. این نرم افزار حرفه ای دارای هسته صوتی ۳۲bit خود بهترین کیفیت صدا را در بین پلیر های اندروید برای اسپیکر و هدفون ایجاد می کند. تقریبا از تمامی فرمت های صوتی پشتیبانی کرده و از این نظر کامل ترین پلیر محسوب می شود.

– فرمت های صوتی : MP1, MP2, MP3, OGG (Vorbis), FLAC, WMA, AC3, AAC, M4A, M4B, M4R, MP4, 3GP, 3G2, MOV, ALAC, APE (Monkey’s Audio), WV (WavPack), MPC (MusePack), WAV, AU, AIFF, MPG/MPEG (audio only), AVI (audio only)

تغییرات نسخه ۲٫۰۵٫۰ : 

پشتیبانی از تغییرات صفحه های کد UI زبان

امکان مرتب سازی بر اساس آهنگ ساز یا رتبه در سایت های موسقی

رفع مشکل خواندن برخی تگ های  ID3v2 هنگام خواندن فایل های MP3

رفع مشکلات و بهبود عملکرد برنامه

سازگاری با USB Audio 1.0 DACs

خواندن فایل های dff

پشتیبانی از فرمت OGA




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Neutron Music Player v2.05.0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..