تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرنگار در حوزه سیاستگذاری دیده‌بان است/ خبرنگار جامعه را رو به پویایی و نشاط می‌برد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در حوزه سیاستگذاری خبرنگار دیده‌بان است در تعامل با حاکمیت، مدیران و یک پشتیبان ملت است چراکه جامعه را رو به پویایی می‌برد و نشاط در جامعه حفظ می‌شود.

در حوزه سیاستگذاری خبرنگار دیده‌بان است/ خبرنگار جامعه را رو به پویایی و نشاط می‌بردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا درویش نژاد در همایش روز خبرنگار که در سالن شهدای استانداری برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: در حوزه مبانی و بحث‌های نظری اولین خبرنگار خدا است.

وی گفت: وقتی خداوند موجود ارزشمندی را خلق می‌کند این خبر را به فرشتگان می‌دهد که آنها خلقت یک پدیده را نقد کردند بنابراین نقد و چالش ریشه الهی دارد و خداوند پاسخ نقد را داد که «من بهتر از شما می‌دانم».

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: در حوزه سیاستگذاری خبرنگار دیده‌بان است در تعامل با حاکمیت، مدیران و یک پشتیبان ملت است چراکه جامعه را رو به پویایی می‌برد و نشاط در جامعه حفظ می‌شود.

وی تأکید کرد: امروز خبرنگاران با چالش‌های صنفی مواجه هستند که دستگاه‌های دولتی مطالبات مطبوعات را بدهند؛ برخی از دستگاه‌ها بیش از سه سال است که مطالبات خبرنگاران را پرداخت نکرده‌اند.

درویش‌نژاد در ادامه افزود: ارائه مجوزهای رسانه‌ها از سه سال به سه ماه کاهش یافته و معضل کاغذ برطرف شده است و همه نشریات به ازای هر نشریه 5 تن کاغذ دریافت می‌کنند.

وی در پایان ابراز داشت: مطبوعات نقش مهمی برای جامعه دارند و ما برآن هستیم که خورشید مطبوعات در آسمان همدان بدرخشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرنگار در حوزه سیاستگذاری دیده‌بان است/ خبرنگار جامعه را رو به پویایی و نشاط می‌برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..