تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت ازهیئت رئیس مجلس برای اعلام وصول نشدن استیضاح کرباسیان

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از شکایت از هیئت رئیسه مجلس برای اعلام وصول نشدن استیضاح مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارائی خبر داد.

گروه اقتصادی: رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از شکایت از هیئت رئیسه مجلس برای اعلام وصول نشدن استیضاح مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارائی خبر داد.

شکایت ازهیئت رئیس مجلس برای اعلام وصول نشدن استیضاح کرباسیان

امیر خجسته نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به معطلی 2 ماهه استیضاح مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارائی گفت: در تعجب هستیم که چرا استیضاح یک وزیر 2 ماه معطل می شود و هیئت رئیسه مجلس آنرا اعلام وصول نمی کند.

وی با تاید بر اینکه نمی دانیم در هیئت رئیسه مجلس چه خبراست، تصریح کرد: اگر اعضای هیئت رئیسه مجلس استیضاح این وزیر را در دستور کار مجلس قرار ندهند، هم به آقای لاریجانی رئیس مجلس شکایت خواهیم کرد و هم به هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با اشاره به 2 نشست نمایندگان متقاضی استیضاح و وزیر اقتصاد افزود: توضیحات وزیر برای نمایندگان قانع کننده نبود و استیضاح باید در صحن مجلس مطرح شود.

خجسته با اشاره به 90 امضای نمایندگان برای استیضاح کرباسیان گفت: اگر چه برخی از نمایندگان امضاهای خود را پس گرفتند اما این استیضاح خیلی بیشتر از حد نصاب امضاء دارد.

وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی کشور، گرانی در بازار، گرانی سکه، افزایش قیمت ارز و دلار، افزایش قیمت خودرو و ... به ضعف وزرا بخصوص وزیر اقتصاد مربوط می شود.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس تصریح کرد: کرباسیان بعنوان وزیر اقتصاد باید با حضور در صحن مجلس پاسخگوی مشکلات نمایندگان باشد و هیئت رئیسه مجلس نباید وقت کشی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت ازهیئت رئیس مجلس برای اعلام وصول نشدن استیضاح کرباسیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..