تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترودو: وزیر امور خارجه کانادا گفتگوهای مفصلی با وزیر امور خارجه عربستان داشت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از آسوشیتدپرس؛ جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در نشستی خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: درباره تنش پیش آمده اخیر با عربستان سعودی آیا این موضوع را تایید می کنید که عربستان سعودی دستور فروش تمامی دارایی ها، اوراق قرضه و سهام خود را صادر کرده است. آیا این موضوع را تایید می کنید و سوال دوم من این است که آیا تماس هایی با شرکت هایی که از این موضوع تحت تاثیر قرار می گیرند،داشته اید، گفت: بدیهی است که کانادا از شرکت های کانادایی و کارگران آنها حمایت می کند و در کنار آنها می ایستد.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که این موضوع را تضمین کنیم که از منافع کانادا در هر حالتی دفاع کنیم.ما همچنان به گفتگوهای خود با دولت عربستان سعودی ادامه می دهیم.وزیر امور خارجه دیروز گفتگوهای مفصلی با وزیر خارجه عربستان داشته است.گفتگوهای دیپلماتیک ادامه پیدا می کند.اما همانطور که وزیر خارجه گفت و من هم تکرار می کنم کانادا به قدرت و به طور شفاف چه به طور علنی و چه در نهان در رابطه با مسئله حقوق بشر مواضع خود را بیان می کند.

نخست وزیر کانادا در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: برخی پیشنهاد داده اند که یک عذرخواهی می تواند به این تنش پایان دهد آیا عذرخواهی از عربستان موضوعی است که شما در حال بررسی آن باشید، گفت: کانادایی ها همیشه انتظار دارند که دولت ما به صراحت و با تمام قدرت و به طور شفاف و مودبانه درباره نیاز به احترام به حقوق بشر در داخل کشور و در سراسر جهان صحبت کند.ما همچنان به این اقدام ادامه می دهیم.ما همچنان از ارزش های کانادا و از جمله ارزش های جهانی در هر وضعیتی حمایت می کنیم.این موضوعی است که کانادایی ها انتظار آن را دارند و من هم همیشه این کار را انجام می دهم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال همین خبرنگار که پرسید:چه گزینه هایی در حال حاضر درباره این تنش بر روی میز قرار دارند،گفت:ما همچنان به گفتگوهای خود با عربستان سعودی ادامه می دهیم.ما به اهمیت آنها در سراسر جهان احترام گذاشته ایم.ما این موضوع را تایید می کنیم که آنها در برخی از مسائل مهم پیشرفت هایی داشته اند.ما در حال حاضر همچنان به طور شفاف و به صراحت و هر زمانی که لازم باشد درباره مسائل مربوط به حقوق بشر در کشورمان و در سراسر جهان صحبت می کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترودو: وزیر امور خارجه کانادا گفتگوهای مفصلی با وزیر امور خارجه عربستان داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..