تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد و تعالی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی است

ساعت: 20:37 منتشر شده در مورخ: 1397/05/17 شناسه خبر: 1396118

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رشد و تعالی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به جامعه است، زیرا که خبرنگاران، راهیان وادی آگاهی، آزادی و نیک اندیشان عرصه اطلاع رسانی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام ناصر خدایاری در آیین تجلیل از خبرنگاران شمال آذربایجان غربی که در ماکو برگزار شد با اشاره به نقش رسانه ها گفت: رسانه ها نقش بسزایی در توسعه فرهنگی،  پیشرفت و سرنوشت جامعه و مردم بر عهده دارند و باید با نقد منصفانه در رفع مشکلات، مسئولان را در گام نهادن در مسیر توسعه و پیشرفت کمک کنند.

وی تصریح کرد: مردم از رسانه ها تاثیر پذیری دارند پس باید در فرهنگ جامعه تاثیر بگذارند و مردم را با خود همراه کنند.

وی اظهار کرد: رشد و تعالی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به جامعه است، زیرا که خبرنگاران، راهیان وادی آگاهی، آزادی و نیک اندیشان عرصه اطلاع رسانی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: رسانه های شفاف می توانند در شکل گیری و انتقال آرمان ها به شهروندان نقش عمده ایفا کنند و کانال ها و رسانه های غیرشفاف و بدون هویت نمی توانند نقش موثری ایفا کنند.

به گفته وی خبرنگار اگر به موقع و در جای خود ننویسد قطعا تاثیری در جامعه نمی گذارد.

خدایاری گفت: رسانه باید مسئله شناس باشد یعنی افق دید رسانه باید ۱۰سال بعد را نشان دهد و رسانه باید چشم و گوش مسلح جامعه باشد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: رسانه نقش بسیار مهم در توسعه فرهنگی اسلامی دارد و کار رسانه فقط خبر نیست بلکه رسانه های ما تصویر گر حیات کلی فرهنگی و اجتماعی ما هستند .

در پایان مراسم از خبرنگاران شمال استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد و تعالی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..