تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرنگاری که اصول رسانه ای نداند، مخرب جامعه است/ خبرنگاران به عنوان دیده بان جامعه، واقعیات را انعکاس دهند

ساعت: 20:36 منتشر شده در مورخ: 1397/05/17 شناسه خبر: 1396119

فرماندار میاندوآب گفت: کسی که اسم خبرنگاری یدک می کشد، اگر اصول رسانه ای را بلد نباشد، خود مخرب جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، ناصر امیری امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان میاندوآب که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران، دیده بان جامعه هستند که باید واقعیت را تجزیه و تحلیل کند.

فرماندار میاندوآب افزود: خبرنگاران باید فراجناحی بوده و به رسالت خویش عمل کنند و مردم نیز به راحتی می توانند مشکلات خود را با خبرنگاران در میان بگذارند.

وی با بیان اینکه خبرنگار واقعی امین، صادق و باتقواست، گفت: مسئولین نیز دست خبرنگارانی را که چشم و گوش جامعه بوده و مشکلات را ریشه یابی کرده و مایه حل مشکلات می شوند، می بوسند.

امیری با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید واقعیات را انعکاس دهند، تصریح کرد: شما به عنوان چشم و دیده بان جامعه باید انعکاس دهنده واقعیات بوده و از ترویج شایعات و اخبار دروغ بپرهیزید.

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه خبری به دروغ مبنی مسمومیت بر اثر آلودگی آب یک روستا در میاندوآب پخش شد، اظهار کرد: یک خبر دروغ را نباید منتشر کرد ، چرا که شایعه ویک خبر دروغ کار خود را می کند.

وی با بیان اینکه هر چیزی اصولی دارد و خبرنگاری که اصول رسانه ای نداند، مخرب جامعه است؛ افزود: کسی که اسم خبرنگاری یدک می کشد، اگر اصول رسانه ای را بلد نباشد، خود مخرب جامعه است.

امیری با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس، خبرنگاران در جبهه ها حاضر بودند، گفت: ما مسئول در قبال باورها و اعتقادات مردمی هستیم و باید در همه رفتارها خدا و مردم را در نظر بگیریم.

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه روحیه امید را باید در جامعه تزریق کرد، اظهار کرد: باید منافع ملی را در نظر گرفته و در مقابل کج اندیشی ها حرف و صحبت برای بیان داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هستیم، تصریح کرد: تخریب دولت، تخریب نظام است و دشمنان نیز به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند و باید هوشیار باشیم.

امیری هم چنین با اشاره به اینکه خبرنگاران مشاور امین ما هستند، افزود: هر مسئولی که در سطح شهرستان به مردم و منطقه خیانت کند، با آن مسئول برخورد می کنیم و با کسی شوخی نداریم.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه مسئولان یا باید برای مردم کار و تلاش کنند و یا اگر نمی توانند بروند، گفت: ما دنبال ثبات مدیریت در شهرستان هستیم، چرا که نیروی انسانی سرمایه های این نظام هستند و قطعا از کسی هم که برای این مردم خدمت کرده و تلاش و کوشش می کند، حمایت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این شهر وحدت و اتحاد داریم، افزود: باید در این وضعیت از دست یکدیگر گرفته و نقاط ضعف را به نقطه قوت تبدیل کنیم.

امیری هم چنین بر لزوم حمایت از پیام رسان های داخلی توسط خبرنگاران تاکید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرنگاری که اصول رسانه ای نداند، مخرب جامعه است/ خبرنگاران به عنوان دیده بان جامعه، واقعیات را انعکاس دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..