تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنیاد بین‌المللی "مادر" در 

ساعت: 20:35 منتشر شده در مورخ: 1397/05/17 شناسه خبر: 1396139

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: همزمان با برگزاری آئین نکوداشت مادران نمونه در استان اردبیل بنیاد فرهنگی و بین‌المللی مادر با همت بنیانگذار این بنیاد فرهنگی در این استان راه‌اندازی شده و آغاز به کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، علی نواداد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل ظهر امروز در مراسم نکوداشت مقام مادران نمونه در اردبیل اظهار داشت: امروز خوشحال هستیم که استان اردبیل شاهد راه‌اندازی بنیاد فرهنگی و بین‌المللی مادر در این استان است که در این زمینه از بنیانگذار تلاشگر این بنیاد غلامرضا محمدی نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

وی با اشاره به اینکه اقدام خداپسندانه‌ای در این جهت در بسیاری از استان‌های کشور انجام شده است، افزود: قدردانی از مقام مادران یک کار نیک و خداپسندانه‌ای است که این در سایه راه‌اندازی یک بنیاد فرهنگی و بین‌المللی در چارچوب گسترده انجام می‌شود و امروز شاهد راه‌اندازی این بنیاد در استان اردبیل نیز هستیم.

معاون استاندار اردبیل تصریح کرد: با راه‌اندازی بنیاد تکریم مقام مادران به نام بنیاد فرهنگی و بین‌المللی مادر در طول سال و سالهای متمادی قطعا در سطح استان اردبیل نیز با تلاش و همت مسئولان سعی بر این خواهد بود تا از مقام مادران نمونه استانی تجلیل به عمل آید.

وی با اشاره به برخی شاخص‌ها در انتخاب مادران نمونه و تجلیل و تکریم از مقام آنان گفت: تربیت فرزندان صالح، داشتن همسری خوب، باوفا و مهربان، انجام وظیفه و مسئولیت در قبال فرزندان، آراستگی به شهروند خوب و مردمدار و موفقیت در زندگی شخصی و خانوادگی و اجتماعی و حوزه کار از جمله این شاخص‌ها و معیارهای ارزشمند است.

فریبا محمدلو، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این مراسم اظهار داشت: هم‌اکنون وظیفه همسران و در نتیجه مادران در تربیت فرزندان و تحویل آنان به جامعه بسیار خطیر و حساس می‌باشد چرا که در عصری که نازپروردگی به یک شاخص در بین مردم تبدیل شده است تربیت فرزندانی بالنده و فرهیخته و تحویل آنان به جامعه برای رشد پویایی اجتماع یک هنر اصیل است.

وی ادامه داد: در زندگی پرشتاب صنعتی امروز که شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های بیگانه کانون خانواده و نقطه مرکزی آن را که زنان و مادران هستند نشانه گرفته که شایسته است همه قبل از پیری و سالخوردگی و از دست رفتن این نعمت بزرگ قدر مادران را بدانیم و در تکریم و تجلیل آنها به شکل عملی وارد شویم.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنیاد بین‌المللی "مادر" در »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..