تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسمان ایران امن ترین آسمان جهان

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور در دیدار با فرماندار بیله سوار با اعلام این مطلب گفت: سالانه حدود 65 میلیون مسافر با امنیت پروازی کامل از فضای کشور گذر می کنند.

امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی با بیان اینکه روزانه 700هواپیمای خارجی و داخلی در حوزه پدافند هوایی شمال غرب کشور تردد می کنند بیان کرد: امنیت وسلامت همه این پروازها به دقت رصد می شود.

وی گفت: این پدافند رصد و حفاظت از حریم هوایی استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، زنجان و کردستان را با سامانه‌ های دقیق پدافند هوایی کشور بر عهده دارد.

انتهای پیام/پ

فرمانده منطقه پدافند هوایی در شمال غرب کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسمان ایران امن ترین آسمان جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..