تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۱۰ میلیارد ریال یارانه به رسانه‌ها پرداخت شد

۲۱۰ میلیارد ریال یارانه به رسانه‌ها پرداخت شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ،سید محمدرضا دربندی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه ایلام اظهار داشت: ۹ هزار و ۳۰۰ رسانه از هیات نظارت بر مطبوعات مجوز دارند که از این تعداد هفت هزار مورد رسانه‌های مکتوب و ۲ هزار و ۳۰۰ مورد رسانه‌های برخط هستند.

وی افزود: چهار و ۲۰۰ رسانه تنها مجوز خود را از هیات نظارت بر مطبوعات گرفته اند و در عمل غیرفعال هستند.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد تاکید کرد: از ۲ هزار و ۳۰۰ رسانه برخط دارای مجوز، حدود یک هزار رسانه غیرفعال هستند و از یک هزار و ۳۰۰ رسانه دیگر، ۳۰ رسانه در قالب خبرگزاری و مابقی در قالب پایگاه‌های خبری فعالیت می‌کنند.

دربندی گفت: از هفت هزار رسانه مکتوب دارای مجوز تنها سه هزار و ۸۰۰ رسانه فعال هستند و سه هزار و ۲۰۰ رسانه دیگر غیرفعال اند.

وی اضافه کرد: سیاست گسترش حضور اهالی مطبوعات در خانه‌های مطبوعات است که در حال حاضر چهار هزار و ۵۳۹ نفر در خانه‌های مطبوعات ۳۱ استان کشور عضو هستند.

دربندی اظهار داشت: از اردیبهشت امسال تاکنون ۲ نوبت یارانه به رسانه‌ها پرداخت شده که مجموع آن ۲۱۰ میلیارد ریال بوده است.

وی یادآور شد: هیچ رسانه دولتی و یا رسانه‌ای که از بودجه عمومی و بیت المال استفاده می‌کند، مشمول دریافت یارانه نمی‌شود.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد تاکید کرد: یارانه رسانه‌ها به مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری که در طرح رتبه بندی وزارت ارشاد شرکت کرده باشند، همچنین پایگاه‌های خبری تخصصی و نیز پایگاه‌های خبری استانی که همگی در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند تعلق می‌گیرد

وی گفت: تاکنون حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر از خبرنگاران اسامی خود را ارسال و حدود ۲۸۰ نفر از آن‌ها هم اکنون از اینترنت بدون فیلتر بهره‌مند شده اند.

انتهای پیام /پ

پرداخت یارانه به رسانه‌ها  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۱۰ میلیارد ریال یارانه به رسانه‌ها پرداخت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..