تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم جدید پورعلی گنجی هفته آینده مشخص می‌شود

تیم جدید پورعلی گنجی هفته آینده مشخص می‌شودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران پس از درخشش در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام کرد برای پیشرفت در فوتبال خود، قصد جدایی از السد، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان قطر و حضور در فوتبال اروپا را دارد.

برهمین اساس در هفته های اخیر اخبار متفاوتی درباره تیم فصل آینده پورعلی گنجی شنیده می شود و ترابزون اسپور ترکیه و برایتون انگلیس جدی ترین تیم هایی هستند که نام آنها به عنوان تیم بعدی او مطرح شده است. البته در کنار این تیم ها، پورعلی گنجی از سایر لیگ های اروپایی هم پیشنهاداتی دریافت کرده و در حال حاضر همراه با مدیربرنامه هایش مشغول ارزیابی این پیشنهادات است.

پورعلی گنجی اکنون در تهران حضور دارد و در مرکز ملی فوتبال ایران تمرینات اختصاصی انجام می دهد.

مدیر برنامه های این بازیکن در گفت و گو با خبرنگار ما درباره زمان معرفی تیم جدید پورعلی گنجی بیان کرد: هر بازیکنی علاقه دارد تیم جدیدش زودتر مشخص شود و ما هم امیدواریم چنین اتفاقی رخ دهد اما با وجود اینکه مرتضی چند پیشنهاد مناسب دارد، ترجیح می دهد تمام مسائل را به خوبی سبک و سنگین کند تا با عجله تصمیم اشتباهی نگیرد.

او افزود: با امید به خدا تا میانه های هفته آینده پورعلی گنجی به جمع بندی می رسد و تیم جدیدش را انتخاب می کند تا با خیال راحت در تمرینات این تیم و تیم ملی شرکت کند. در حال حاضر نمی خواهیم درباره پیشنهادات مرتضی شلوغ کنیم و بهتر است تا زمانی که او با تیم جدیدش قرارداد نبسته به این مسائل دامن نزنیم.

بیشتر بخوانید:دومین برایتونی لیگ انگلیس از ایران

انتهای پیام/

نگاهی به وضعیت پور علی گنجی در آستانه فصل جدید 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم جدید پورعلی گنجی هفته آینده مشخص می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..