تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استوکس: امیدوارم به استقلال هم گل بزنم

خبر ورزشی: مهاجم خارجی تراکتورسازی خیلی زود توانست میان هواداران این تیم محبوبیت قابل توجهی پیدا کند و این در حالی است که او در بازی قبلی سرخپوشان تبریزی تک‌گل تراکتور را به ثمر رساند.

 استوکس در مورد حضور در تراکتورسازی می‌گوید: این یک چالش جدید برای من است و از اینکه به اینجا آمدم احساس خوبی دارم. من می‌دانم که تراکتورسازی جزو تیم‌های پرهوادار در فوتبال ایران محسوب می‌شود. با اینکه در بازی با نساجی از حضور هواداران محروم بودیم، اما من هواداران تراکتور را در تمرینات دیده‌ام و آن‌ها واقعاً فوق العاده هستند.

استوکس: امیدوارم به استقلال هم گل بزنم

استوکس در مورد اینکه آیا تراکتورسازی امسال می‌تواند در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد؟ تأکید می‌کند: ما بازیکنان خوبی داریم و دو بازیکن تیم ملی هم به جمع ما اضافه شدند. باید بازی‌ها جلو برود و از حالا نمی‌توان پیش‌بینی خاصی انجام داد. طبیعتاً چند تیم دنبال قهرمانی هستند و تراکتورسازی هم می‌تواند شانس خودش را برای قهرمان شدن امتحان کند.

از استوکس در مورد گلزنی در بازی با نساجی و محبوبیتی که در بین هواداران تراکتورسازی پیدا کرده است سؤال می‌کنیم که او می‌گوید: من خوشحالم که در این بازی گل زدم ولی بهتر این بود که ۳ امتیاز را می‌گرفتیم. می‌دانم که هواداران تراکتورسازی از بازیکنان چه توقعاتی دارند و امیدوارم در بازی‌های آینده هم بتوانم آن‌ها را خوشحال کنم.

از استوکس در مورد دیدار برابر استقلال سؤال می‌کنیم که این‌گونه جواب می‌دهد: من زیاد در مورد استقلال شناخت ندارم ولی می‌دانم که آن‌ها در ایران یک تیم بزرگ هستند. طبیعتاً کادر فنی در مورد استقلال نکات لازم را به ما خواهد گفت و امیدوارم شاهد یک بازی هیجان‌انگیز باشیم.

استوکس در مورد اینکه آیا قول می‌دهد به استقلال هم گل بزند این‌طور می‌گوید: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست ولی من تلاش می‌کنم تا برای تراکتورسازی بازیکن مؤثری باشم و مسئله مهم این است که می‌دانم باید هواداران را خوشحال کنم. امیدوارم برابر استقلال هم گل بزنم و در نهایت بتوانیم اولین برد امسال را مقابل این تیم کسب کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استوکس: امیدوارم به استقلال هم گل بزنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..