تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسمی: تیبو کورتوا به رئال مادرید پیوست

ورزش سه: تیبو کورتوا، دروازه بان ملی پوش بلژیکی چلسی، با قراردادی 6 ساله به رئال مادرید پیوست.

در چند فصل گذشته رئالی ها تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن یک دروازه بان درجه یک انجام دادند و نام هایی مانند داوید دخیا، آلیسون بکر و کِپا به عنوان گزینه های این باشگاه مطرح بودند و در نهایت این باشگاه توانست تیبو کورتوا را از چلسی بخرد.

کورتوا که چند فصل برای اتلتیکو مادرید بازی کرده بود، در سال 2014 به چلسی برگشت و توانست دو بار قهرمان لیگ برتر شود اما به اینکه فرزندانش در مادرید زندگی می کنند، تصمیم به بازگشت به اسپانیا گرفت و همین مسئله باعث شد تا شانس رئالی ها برای نهایی کردن این انتقال افزایش پیدا کند.

رسمی: تیبو کورتوا به رئال مادرید پیوست

او که فصل گذشته توانست دستکش طلایی بهترین دروازه بان لیگ برتر را از آن خود کند، در رقابت های جام جهانی هم نمایش های درخشانی داشت و به عنوان بهترین دروازه این رقابت ها انتخاب شد.

رقم این انتقال 40 میلیون یورو گزارش شده و قرار است فردا ساعت 13 به وقت محلی(15.30 به وقت ایران) در سانتیاگو برنابئو به هواداران رئال معرفی شود.

با حضور کورتوا در مادرید، آینده کیلور ناواس، دروازه بان اول این تیم در سه فصل اخیر، در هاله ای از ابهام قرار خواهد گرفت. ناواس در هر سه قهرمانی اخیر رئال در چمپیونزلیگ، دروازه بان اصلی این تیم بود و بعید است که به نیمکت نشینی در سانتیاگو برنابئو رضایت بدهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسمی: تیبو کورتوا به رئال مادرید پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..