تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

تبریک معاون وزیر, رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگاربه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، با صدور پیام تبریکی این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفتند.

در متن این پیام آمده است:

"بسمه تعالي

ن والقلم و ما یسطرون

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد

هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران عزیز تبریک عرض نموده وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی ارج می‌نهیم.

روز خبرنگار همواره یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیرانی است که تمام همت‌شان بالا بردن سطح آگاهی در جامعه است، آنانی که همواره بار دو امانت مهم را بر دوش می‌کشند؛ آزادی و حقیقت، دو مفهومی که در این حرفه آن‌ چنان در هم تنیده‌اند که بی‌وجود یکدیگر معنا و مفهومی ندارند.

بی شک، دستیابی به قله‌های سربلندی وسعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت اهالی وادی قلم که از تراوشات قلمشان تقدیر و بزرگی یک جامعه رقم می خورد ، ممکن نمی‌شود.

بدین بهانه، ضمن گرامیداشت این روز خجسته، از زحمات و تلاش های ارزنده شما گرامیان در انعکاس به موقع اخبار این شرکت سپاسگزاری می نماییم.

از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندیم.

روزتان فرخنده و قلمتان پاینده"

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..