تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظاتی از حضور سردار سلیمانی در منزل شهید مرتضی حسین‌پور/دستگاه قضائی ۸ نفر از واردکنندگان متخلف گوشی تلفن همراه را دستگیر کرده است/ آیا محسن چاوشی آلبومش را بدون مجوز منتشر می‌کند؟

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

مواردی عجیب که فقط در ژاپن می‌بینید+تصاویر
باوجود اینکه ژاپن کشوری فوق العاده پیشرفته و توسعه یافته است اما گاهی اوقات خلاقیات آنها بیش از حد می شود.

لحظاتی از حضور سردار سلیمانی در منزل شهید مرتضی حسین‌پور +فیلم
صفحه اینستاگرامی منتسب به سردار سلیمانی در سالروز شهادت شهید مرتضی حسین‌پور (حسین قمی)، ویدئویی از دیدار فرمانده سپاه قدس با خانواده این شهید را به اشتراک گذاشت.

رفتار وحشیانه معلم کودکستان با بچه‌ها! +فیلم
معلم کودکستانی که کودکان را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد توسط پلیس بازداشت شد.

دستگاه قضائی ۸ نفر از واردکنندگان متخلف گوشی تلفن همراه را دستگیر کرده است/ برخی از رسانه‌ها در موضوع قیمت ارز، نفت بر روی آتش ریختند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد پس از بررسی‌های صورت گرفته، واردکنندگان متخلف گوشی تلفن همراه، بیش از ۴۳ میلیارد تومان جریمه شدند و ۸ نفر نیز بازداشت شدند.

بیشترین دعوا و نزاع‌های خیابانی مربوط به کدام استان‌هاست؟ +اینفوگرافی
سازمان پزشکی قانونی کشور آخرین آمار نزاع‌های خیابانی را منتشر کرد.

آیا محسن چاوشی آلبومش را بدون مجوز منتشر می‌کند؟
محسن چاوشی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود در خصوص مجوز انتشار آلبوم جدیدش توضیحاتی ارائه کرد.

کاربران به مناسبت اولین سالگرد شهادت محسن حججی از او نوشتند +تصاویر
کاربران فضای مجازی همزمان با اولین سالگرد اسارت و شهادت شهید محسن حججی با انتشار هشتگی به نام او یاد این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

شهرداری که به دستور رئیس جمهور طلاهای همسرش را فروخت +عکس
شهردار شهر ریزه ترکیه بنا به دستور اردوغان، تمام طلاهای همسرش را فروخت.

انتقاد شدید یک شهروند از رئیس جمهور در مقابل وزیر راه +فیلم
عباس آخوندی که چند روز پیش به استان‌های همدان و کردستان سفر کرده بود، در خلال آن با انتقاد شدید یک شهروند همدانی به عملکرد روحانی روبه‌رو شد.

یک تابستان دانشجویی مفید! +پوستر
کانال ریحانه در فضای مجازی با ارائه مطلبی کوتاه، برخی راهکارهای ارتقای دوره‌ی فراغت یک دانشجو در تابستان را منتشر کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظاتی از حضور سردار سلیمانی در منزل شهید مرتضی حسین‌پور/دستگاه قضائی ۸ نفر از واردکنندگان متخلف گوشی تلفن همراه را دستگیر کرده است/ آیا محسن چاوشی آلبومش را بدون مجوز منتشر می‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..