تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای دفع بقایای حاملگی، چه دارویی بخورم؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: در بارداری اول  هفته ۶ بارداری خونریزی داشتم سونوگرافی انجام دادم در ساک جنین دیده شد و قلب جنین تشکیل شده بود ضربان داشت. در هفته ۱۰ بارداری در سونوگرافی مشخص شد جنین تا هفته ۷ رشد کرده و قلبش ایستاده بود و در ساک بارداری جنین دیده نشد. با شیاف میزو سقط انجام دادم خونریزی و لکه بینی در طی چند هفته قطع شد و سونوگرافی انجام دادم در سونوگرافی نوشته شده ؛ محدوده ناهمگونی حدود۱۶*۷*۲۴ میلیمتر در ناحیه فوندوس رحم دیده می شود. همراه با عروق خونی. مشخص نیست در ناحیه اندومتری  یا در ساب موکوزال رحم قرار دارد. آیا بقایا بارداری است و یا مشکلی در رحم وجود دارد؟ برای دفع بقایا از چه داروی گیاهی می توانم استفاده کنم نمی خواهم کورتاژ کنم؟

 

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:

دوست عزیز توضیح سونوگرافی بقایا را نشان می دهد. نیاز به معاینه و آزمایش هست تا تصمیم گیری شود که آیا دارو داده شود و یا کورتاژ شوید. اگر بقایا بماند شانس ایجاد پولیپ جفتی و عفونت و ایجاد مشکل برای بارداری بعدی دارد. حتما به متخصص مراجعه کنید. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای دفع بقایای حاملگی، چه دارویی بخورم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..