تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت از ایکنا؛ حمایت از نشر فرهنگ قرآنی

حمایت از ایکنا؛ حمایت از نشر فرهنگ قرآنی
به گزارش ایکنا مازندران، به مناسبت روز خبرنگار، محمود تنها، رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش مازندران امروز 17 مردادماه ضمن بازدید از خبرگزاری ایکنا مازندران روز خبرنگار را به جمع خبرنگاران این مجموعه تبریک گفت و از سردبیر این خبرگزاری تقدیر کرد.

وی افزود: خبرگزاری ایکنا نقش تاثیرگذاری در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های قرآنی استان دارد و ما وظیفه داریم که در کنار فعالیت‌های قرآنی در شکوفایی این خبرگزاری نیز تلاش کنیم.

این مسئول قرآنی، ایکنا را ابزار مهم نشر فرهنگ قرآنی در جامعه خواند و تصریح کرد: اغلب رسانه‌ها به اخبار تخصصی قرآن نمی پردازند و جایگاه انعکاس اخبار قرآنی در خبرگزاری بین‌المللی ایکنا است.

وی با بیان اینکه  توسعه خبرگزاری ایکنا در حقیقت گسترش و نشر فرهنگ قرآنی است،  افزود: ایکنا ابزار انتقال و ارتباط با فعالین قرآنی است و بی‌شک توجه و حمایت از ایکنا حمایت از نشر فرهنگ قرآنی است.

تنها در بخش دوم سخنان خود برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی فرهنگیان را در شهریورماه از برنامه های آموزش و پرورش دانست و عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد در شهریورماه جاری آموزش‌های سبک زندگی اسلامی را در غرب استان برگزار کنیم.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت از ایکنا؛ حمایت از نشر فرهنگ قرآنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..