تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نابودی فضای سبز ذوب آهن بزودی

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان

2هزار هکتار از فضای سبز ذوب آهن اصفهان در معرض نابودی است

نابودی فضای سبز ذوب آهن بزودیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در آیین گشایش دهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته در اصفهان گفت : 2 هزار هکتار از 16 هزار هکتار فضای سبز که بزرگترین جنگل مصنوعی ایران است  در این مجموعه صنعتی بعلت  خشکسالی و کاهش شدید منابع آبی در معرض نابودی است.

منصور یزدی زاده افزود: با وجودی که این شرکت تا کنون  توانسته است میزان آب مصرفی خود را تا حد امکان کاهش دهد و بخش زیادی از آب مورد نیازرا از پساب شهرهای همجوار تامین کند، اما این مقدار از فضای سبز خود را بزودی از دست می دهد .

وی گفت:استفاده از پساب شهرهای همجوار برای چرخه تولید فولاد در ذوب آهن و طرح های کاهش مصرف آب، میزان مصرف آب  را در این مجموعه از هفت لیتر به ازای هر کیلوگرم محصول فولادی به پنج لیتر کاهش داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نابودی فضای سبز ذوب آهن بزودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..