تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی می‏‌خواهند جریان مهدویت را سکولار کنند

هدف از تشکیل مجمع راهبردی اندیشه مهدویت ،اتحاد و یکپارچه‌سازی فعالیت فعالان حوزه مهدویت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛آیت الله کاظم صدیقی در آیین افتتاحیه مجمع راهبردی اندیشه مهدویت گفت: جریان مهدویت باید با فرهنگ‌‏سازی و فعالیت‏‌های ارزشمند در جامعه توسعه یابد. وی افزود:خدای متعال با این هدف که جهان با اختیار خویش موحد شود، آدمیت را خلق کرد که خلیفه  خود  بر زمین باشد.

امام جمعه موقت تهران گفت:شیطان از فرمان خدا برای سجده سرپیچی کرد و با تکبری که داشت خلافت انسان را قبول نکرد و استکبار ورزید، این همان سکولاری است که از ابتدای خلقت پدید آمد.

ایت الله صدیقی افزود:بشر این ظرفیت را دارد که هر چقدر می‏خواهد علم کسب کند، لذا خدای متعال در خلقت انسان همه علوم را برای او قرار داد.

وی با بیان اینکه امام زمان (عج) نیز همان خلیفه خدای متعال است که عالِم بر همه علوم است گفت: آنچه از علم، اقتدار، سخاوت، کمال، جمال و حُسن لازمه دلبری است، خداوند عزوجل در وجود امام زمان (عج) قرار داده است.

رئیس شورای مجمع راهبردی اندیشه مهدویت  با اشاره به اینکه مجمع راهبردی اندیشه مهدویت برای اتحاد و یکپارچه‌سازی فعالیت فعالان حوزه مهدویت شکل گرفته است، تاکید کرد: برخی می‏‌خواهند جریان مهدویت را سکولار کنند، در حالی که مهدویت توام با سیاست است و باید با فرهنگ‌‏سازی و فعالیت‏‌های ارزشمند این تفکر در جامعه توسعه یابد.

انتهای پیام//م. ص

برگزاری مجمع راهبردی اندیشه مهدویت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی می‏‌خواهند جریان مهدویت را سکولار کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..