تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی تفاوتی به مسائل بهداشتی، مشکلات زیادی برای مردم خواهد داشت

بی تفاوتی به مسائل بهداشتی، مشکلات زیادی برای مردم خواهد داشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد افکار سرپرست دانشکده علوم پزشکی تربت جام افزود:بی تفاوتی به مسائل بهداشتی باعث بروز مشکلات عدیده بهداشتی خواهد شد که گریبان جامعه را خواهد گرفت و می‌تواند هزینه زیادی به سبد هزینه خانوار‌ها اضافه نمائد و در صورت شیوع یک بیماری کلیه افراد جامعه با آن درگیر می شوند.

وی تصریح کرد:در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که  به دبیری دانشکده علوم پزشکی برگزار می‌شود تصمیمات بسیار مهمی در خصوص پسماند‌های خانگی و پزشکی، فاضلاب‌های خانگی، دارو و تجهیزات پزشکی گرفته شده که نتایج آن به زودی در سطح جامعه دیده خواهد شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت:با توجه به پیش بین‌های انجام شده و دستور وزیر محترم بهداشت، ذخیره سازی دارو و تجهیزات پزشکی برای مقابله با شرایط بحران انجام شده و دانشکده علوم پزشکی تربت جام در این زمینه هیچگونه مشکلی ندارد.

افکار با اشاره به اقدامات انجام شده ازطرف دانشکده بعد از اجرای طرح تحول سلامت در سطح شهرستان افزود:دربخش بوژگان با توجه به محرومیت‌های منطقه با کمک خیرین نیک اندیش توانسته ایم امکانات مناسبی برای مراکز خدمات جامع سلامت نیل شهر و احمد آباد تهیه نموده و راه اندازی نمائیم.

وی تصریح کرد : با رایزنی‌های انجام شده با خیرین سلامت شهرستان در دو بیمارستان تربت جام خیرین بیمارستانی شروع به کار نموده اندو اماده همیاری شهروندان نیازمند هستند و انتظارداریم در بخش‌های ۵ گانه شهرستان نیز مجمع خیرین سلامت با جدیت بیشتری هماهنگ با دانشکده علوم پزشکی فعالیت نموده تا بتوانیم به مردم محروم و مستضعف کمک‌های لازم را ارائه نمائیم.

افکار راه اندازی دو پایگاه سلامت و دو پانسیون پزشک در شهر‌های احمد آباد و نیلشهر در ابتدای سال جاری را از ثمرات اجرای طرح تحول سلامت دانست و گفت: تا آذر سال ۹۷ خانه بهداشت منصوریه نیز راه اندازی خواهد شد و درصورت تامین اعتبار مراحل پایانی احداث مرکز خدمات جامع سلامت دولت آباد نیز انجام خواهد شد.


انتهای پیام//س. ج

توجه به مسائل بهداشتی باعث جلوگیری از مشکلات بسیاری می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی تفاوتی به مسائل بهداشتی، مشکلات زیادی برای مردم خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..