تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محجوب: تا امروز استیضاحی مانند استیضاح ربیعی نداشتیم/ آیین‌نامه مجلس نادیده گرفته‌شد

محجوب: تا امروز استیضاحی مانند استیضاح ربیعی نداشتیم/ آیین‌نامه مجلس نادیده گرفته‌شد

عليرضا محجوب، نماينده مجلس درباه جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هنگام جلسه استیضاح تنفس دادند، اما بلافاصله بعد از اعلام آن شروع به گفت‌وگو کردند؛ این نمی‌شود تنفس بدهیم، اما به صحبت بپردازیم.

وی ادامه داد: تنفس یعنی این‌که بروید چایی بخورید تا هیات رئیسه، یک گروه خاص و یا یک عده‌ای باهم مشورت کنند؛ در حالی که به طور غیرعلنی جلسه را ادامه دادند.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: جلسه استیضاح باید علنی باشد و نمی‌تواند غیرعلنی ادامه پیدا کند این یکی دیگر از اشتباهات و نادیده گرفتن آئین‌نامه است .

وی افزود: معتقدیم در کل جلسه آئین‌نامه نادیده گرفته شده؛ آئین‌نامه نمی‌تواند بر اساس نظر اداره‌کنندگان اجرا شود بلکه باید کل مُر آن اجرا شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی خاطرنشان کرد: اگر رویه و یا طریقه‌ای باب شده است و یا روال و سنتی بوده و هست باید طبق آئین‌نامه پیش برود .

وی افزود: تا امروز هیچ وزیری این‌گونه استیضاح نشده است؛ یعنی تا قبل از اینکه مسئله در کمیسیون مطرح نشده استیضاح اعلام وصول نمی‌شود.

محجوب با اشاره به سخنان علی لاریجانی در جلسه تنفس گفت: آقای رئیس مرتب اشاره به گزارش می‌کردند که کمیسیون عمران و کشاورزی در بحث استیضاح قبل گزارشی نداده‌اند این پاسخ ما معترضان نبود آنان مطرح می‌کردند آیا جلسه‌ای برگزار شده که پاسخ ندادند.

29215




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محجوب: تا امروز استیضاحی مانند استیضاح ربیعی نداشتیم/ آیین‌نامه مجلس نادیده گرفته‌شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..