تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخر و عاقب قرارداد ترکمنچای استقلال!

مامه تیام که هفته گذشته در نامه‌ای به استقلال درخواست کرده بود تا مسالمت آمیز رضایتنامه او را صادر کنند و در عوض 200 هزار دلار بگیرند،اما بدون اینکه فسخ را بگیرد، با باشگاه عجمان قرارداد بست.

به گزارش شمانیوز: مامه تیام که هفته گذشته در نامه‌ای به استقلال درخواست کرده بود تا مسالمت آمیز رضایتنامه او را صادر کنند و در عوض 200 هزار دلار بگیرند،اما بدون اینکه فسخ را بگیرد، با باشگاه عجمان قرارداد بست.
او نسخه ای از قرارداد خود را در اختیار باشگاه عجمان قرارداد. آنها هم این قرارداد را به وکلای خود دادند و پس از بررسی به این نتیجه رسیدند مشکلی برای امضای قرارداد نیست و بدین ترتیب مامه تیام را به خدمت گرفتند. مهاجم سنگالی هم با امضای قراردادی به ارزش 1.2 میلیون دلار به این باشگاه ملحق شد تا فصل جدید را برای آنها بازی کند. قرارداد مامه و عجمان دو سال خواهد بود و این وسط سر استقلال بی کلاه ماند.
آبی ها در تلاش بودند تا مثل جدایی حسینی، از تیام هم به خاطر ترک استقلال رقمی بیش از 200 هزار دلار دریافت کنند. آنها نامه تیام را پاسخ ندادند تا او را مجبور به حضور در ایران کنند. مامه هم بعد از امضای قرارداد با باشگاه عجمان باردیگر نامه ای به استقلال فرستاد که در آن تاکید کرده بود به این باشگاه اماراتی پیوسته است. این بازیکن تا دو هفته دیگر هم itc خود را به صورت مستقیم از فیفا دریافت می کند. استقلال قصد دارد از مامه به فیفا شکایت کند و احتمالا پروسه رسیدگی به این پرونده بالای یک سال طول می کشد. تیام و مدیر برنامه هایش اعتقاد دارند استقلال در نهایت به همان 200 هزار دلار می رسد و اگر مسالمت آمیز پولش را نگیرد، حداقل یک سال دیرتر به پول خود خواهد رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخر و عاقب قرارداد ترکمنچای استقلال!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..