تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی با تیم جدید قدوس در اسپانیا/ نخستین تجریه حضور در لالیگا

آشنایی با تیم جدید قدوس در اسپانیا/ نخستین تجریه حضور در لالیگابه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از درخشش سامان قدوس، بازیکن جوان ایرانی لیگ سوئد و باشگاه اوسترسوند، او پیشنهادات زیادی را از لیگ برتر انگلیس، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا دریافت کرد و سپس به باشگاه هوئسکا در لالیگا پیوست.

قدوس ۲۴ ساله که کاپیتان تیم سوئدی بود و سابقه بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همراه با ایران را دارد، سپس تصمیم گرفت تا به تیم هوئسکا با هدایت لئو فرانکو ۴۱ ساله بپیوندد و تجربیات جدیدی را پشت سر بگذارد. این تیم در تاریخ ۱۹۶۰ تاسیس شد و با قرار گرفتن در رده دوم جدول لیگ دسته دوم اسپانیا به لالیگا صعود کرد.

اکثر بازیکنان این تیم اسپانیایی هستند و ۱۱ بازیکن لژیونر دارد که اکثر آن‌ها به تیم دیگر دیگری قرض داده شده اند. نخستین بازی این تیم در لالیگا، ۲۸ نوامبر ۲۰۱۸ است که یاران قدوس باید به مصاف ایبار بروند.

سرمربی این تیم هم لئو فرانکو ۴۱ ساله است. او فوتبال خود را از سال ۱۹۹۵ در ایندیپنته آغاز کرد و سپس به تیم‌های مایورکا، اتلتیکو مادرید، گالاتاسرای، سن لورزنو و ... پیوست و سپس در سال ۲۰۱۶ از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

فرانکو در تیم ملی آرژانتین هم در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ حضور داشت و ۴ بازی کرد. او پس از خداحافظی از دنیای بازیگری به مربیگری پیوست و در سال ۲۰۱۸ هدایت هوئسکا اسپانیا را برعهده گرفت.

قدوس سابقه بازی در تیم‌های سوئدی را دارد و از سال ۲۰۱۶ به اوسترسوند پیوست و در ۲ سال حضورش در این تیم ۶۲ بازی کرد و ۲۶ گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانیداوسترشوند انتقال قدوس به «امیان» فرانسه را تکذیب کرد

انتهای پیام/

قدوس به هوئسکا اسپانیا پیوست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی با تیم جدید قدوس در اسپانیا/ نخستین تجریه حضور در لالیگا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..