تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیرمحمدی: اردو‌های تیم (ب) ساحلی باعث رشد سطح کیفی جوان‌ها شده است

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فدراسیون فوتبال ایران، مهدی شیرمحمدی بازیکن جوان دعوت شده به اردوی تیم (ب) فوتبال ساحلی درخصوص اردوی تیم (ب) فوتبال ساحلی که شب گذشته (سه شنبه) به پایان رسید، گفت: اردوی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم که از سطح بسیار بالایی برخوردار بود. تمریناتی که در اردو‌ها پشت سر می‌گذاریم بسیار خوب است و باعث شده تا هر هفته سطح کیفی ما جوان تر‌ها افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: حضور در اردو‌های تیم (ب) نه تنها موجب ارتقای سطح بازیکنان شده، بلکه حضور بازیکنان تیم ملی در این اردو‌ها تاثیر زیادی روی کسب تجربه بازیکنان جوان داشته است. نیاز ما به کسب تجربه مسئله مهمی است که انجام تمرینات در کنار بازیکنان تیم ملی این بخش را تاحدود زیادی پوشش داده است.

وی همچنین درباره فشار بازی‌های لیگ و اردو‌های تیم (ب) تاکید کرد: اینکه به دلیل حضور در هفته‌های حساس لیگ کمی خسته باشیم، طبیعی است، اما خوشبختانه اردو‌های تیم (ب) در حال حاضر فقط مباحث تکنیکی و تاکتیکی را شامل می‌شود و هیچگونه تمرین بدنسازی نداریم. به خاطر همین فشاری به بازیکنان وارد نمی‌شود بلکه به رشد ما جوانتر‌ها کمک زیادی کرده است.

بازیکن تیم مقاومت گلساپوش در پایان درخصوص شرایط خود گفت: هم خودم و هم تیمم در فصل جاری از آمادگی خیلی خوبی برخورداریم. روز جمعه بازی مهمی برابر پارس جنوبی داریم که امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم و به نوعی با کسب نتیجه، شانس کسب قهرمانی خودمان را افزایش بدهیم. از اینکه بطور مستمر به اردو‌های تیم (ب) دعوت می‌شوم بسیار خوشحالم و تمام تلاشم را بکار می‌گیریم تا خودم را به کادرفنی اثبات کنم.

بیشتر بخوانید:فوتبال ساحلی ایران در جایگاه اول آسیا و سوم جهان قرار گرفت

انتهای پیام/

اظهارات شیرمحمدی در ارتباط با شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیرمحمدی: اردو‌های تیم (ب) ساحلی باعث رشد سطح کیفی جوان‌ها شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..