تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تارتار: نشان داده‌ایم ترسو بازی نمی‌کنیم

 خبرگزاری تسنیم: مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی در نشست خبری قبل از دیدار با نساجی مازندران با تبریک روز خبرنگار گفت: از اینکه نساجی بعد از سالها در سطح اول فوتبال ایران حضور دارد خوشحالم. این استان از استان های فوتبال خیز و فوتبال دوست کشورمان است، مثل استان بوشهر که ما آنجا فعالیت می‌کنیم. امیدوارم استعدادهایی که در این فوتبال هست بیشتر شکوفا شود و جوانان بیشتر علاقه‌مند به فوتبال شوند. همچنین هواداران خوب فوتبال مازندران که بسیار ارزشمند هستند.

وی ادامه داد: بازی فردا بسیار جذاب خواهد بود. در وهله اول به دلیل حضور هواداران پرتعداد. هم هواداران نساجی و هم هواداران ما که مسافت طولانی را سپری می‌کنند تا به اینجا بیایند. فکر می کنم بازی زیبایی شود. بااینکه روی چمن مصنوعی است اما به هر حال زمین هموار است.

امیدوارم تیمی که خوب است و خوب بازی می‌کند فردا به حقش برسد. ما روی نساجی آنالیز کرده ایم. از فوتبال ترسو بدمان می‌آید. در ده سالی که کار می‌کنم متوجه شده‌ام باید شجاع بازی کنیم. در دو سه سال گذشته نیز همین روند را در پارس جنوبی در پیش گرفتیم. آمده ایم فوتبال تماشاگرپسندی را ارائه دهیم و انشاالله همراه با نتیجه هم باشد.

تارتار: نشان داده‌ایم ترسو بازی نمی‌کنیم

سرمربی پارس جنوبی در پاسخی به سوالی مبنی بر انتقادات تارتار در نشست خبری بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: من گفتم حضور داور مازندرانی در آن مسابقه شک و شبهه ایجاد می‌کند. انتقاد ما به کمیته داوران بود و ربطی به هواداران نساجی نداشت. من همیشه گفته ام هواداران نساجی قابل احترام هستند.

تارتار درباره جذب محسن بنگر گفت: ما در خط دفاع با کمبود نفر مواجه بودیم که با حضور بنگر این مشکل برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: استراتژی ما این است که فوتبال آبرومندانه ای به نمایش بگذاریم که مردم استان مان به آن افتخار کنند.

سرمربی پارس جنوبی درباره نوسان تیمش در دو نیم فصل پارسال بیان کرد: ما تجربه بالایی نداریم‌ تیم ما چهار پنج سال است تشکیل شده است. نمی‌توانیم انتظار داشت با مدعیان رقابت کنیم.‌ اما هر کارشناسی بازی های ما را دیده می‌گوید که بازی های زیبایی به نمایش گذاشتیم. در نهایت هم به هدفمان رسیدیم. امسال نیز به دنبال جایگاه مناسب هستیم.‌

تارتار درباره هماهنگی نفرات پارس جنوبی اذعان کرد: ما احتیاج به زمان داریم‌. باید تلاش کنیم و فکر می کنم آینده روشنی در انتظار تیم ما باشد.

وی درباره محرومان و مصدومان پارس جنوبی گفت: خیر، همه بازیکنان حضور دارند.

تارتار درباره نتیجه مسابقه تاکید کرد: فوتبال قابل پیش بینی نیست اما تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی پارس جنوبی درباره محرومیت تماشاگران تیمها خاطرنشان کرد:بازی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد اما یکسری مسائل هست که باید رعایت شود. دو سال پیش هم در ورزشگاه وطنی قائمشهر بازی کردیم و مشکلی نبود. آن موقع قبل از بازی به استقبال ما آمدند و تقدیر و تشکر کردم‌.

هواداران ما نیز کوچک‌ترین اهانتی در جم انجام نمی‌دهند. باید اینها الگوبرداری شود و همه شهرها این نوع رفتار را انجام بدهند و اهانتی انجام نشود. بنا براین باید فرهنگ سازی شود که اهانتی در کار نباشد. با این حال اگر طور دیگری جریمه باشد بهتر است.

تارتار افزود: ما فوتبال ترسو را دوست نداریم و طبیعی است در همه بازیها برای برد بازی می‌کنیم. سال گذشته این موضوع را مقابل همه تیم‌ها ازجمله استقلال و پرسپولیس نشان دادیم. فردا نیز ضمن احترام به نساجی برای برد بازی می‌کنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تارتار: نشان داده‌ایم ترسو بازی نمی‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..