تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیرانوندِ لیگ هجدهم، سیدجلالِ لیگ هفدهم؟

ورزش سه: فصل گذشته سیدجلال حسینی در بازی های نخست پرسپولیس غایب بود و حالا علیرضا بیرانوند مهم ترین چهره نیمکت نشین پرسپولیس است.

 پرسپولیسی ها فصل گذشته در نبود سیدجلال عملکرد بسیار ضعیفی در خط دفاع داشتند اما پس از بازگشت او، بار دیگر استحکام خط دفاعی را بازیافتند و آمار استثنایی را تکرار کردند و باوجود لغزش های ابتدایی، در پایان فصل رکورد کمترین گل خورده تاریخ را به نام خود نوشتند.

آن زمان دلیل دوری کاپیتان از ترکیب، مصدومیت بود اما حالا یک عنصر دفاعی دیگر با دلیلی متفاوت نیمکت نشین شده است. علیرضا بیرانوند که عملکرد فوق العاده ای در جام جهانی داشت، به دلیل دیر اضافه شدن به تمرینات دو بازی نخست را از روی نیمکت تماشا کرد و بوژیدار نیز نمایش های مطمئنی از خود نشان داد.

بیرانوند در پیش فصل حتی پس از دوره استراحت قانونی هم به تمرینات بازنگشت و خیلی دیر در شهید کاظمی حاضر شد و حالا برانکو او را آماده حضور در ترکیب اصلی نمی‌داند.

اکنون باید دید انتخاب سرمربی پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان کدام گلر خواهد بود.

بیرانوندِ لیگ هجدهم، سیدجلالِ لیگ هفدهم؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیرانوندِ لیگ هجدهم، سیدجلالِ لیگ هفدهم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..