تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفت الوسط با ایرانی‌ها حریف مس سونگون شد

خبرگزاری تسنیم: مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا امروز (چهارشنبه) با انجام چهار دیدار برگزار شد که در یکی از این مسابقات تیم مس سونگون با نتیجه 8 بر 3 از سد اِرم قرقیزستان گذشت. در دیگر دیدار مهم نیز تیم چونبوری تایلند مدافع عنوان قهرمانی با شکست مقابل بانک بیروت وداع زود هنگامی با مسابقات داشت.

نتایج کامل مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا به شرح زیر است:

* مس سونگون 8 - اِرم قرقیزستان 3

* چونبوری 7 - بانک بیروت 7 ، (تیم بانک بیروت در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر 2 تیم چونبوری را شکست داد)
مهدی جاوید ستاره ایرانی تیم بانک بیروت در مسابقه یک گل در جریان بازی و یک گل نیز در ضربات پنالتی برای تیمش به ثمر رساند.

* نفت الوسط عراق 7 - واموس اندونزی 4
قدرت بهادری و فرهاد توکلی دو ملی‌پوش ایرانی نفت الوسط در این مسابقه همانند سایر دیدارها در ترکیب اصلی تیم‌شان حضور داشتندو با پیروزی در این مسابقه حریف تیم مس سونگون در مرحله نیمه نهایی شدند.

* ناگویا ژاپن 2 - تای‌سون‌نام ویتنام 3

برنامه مرحله نیمه نهایی این مسابقات به شرح زیر است:

* جمعه 97/5/19
* مس سونگون - نفت الوسط عراق، ساعت 12:30
* بانک بیروت - تای‌سون‌نام ویتنام، ساعت 15:30




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفت الوسط با ایرانی‌ها حریف مس سونگون شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..