تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




The Tribez: Build a Village v9.4

The Tribez: Build a Village تنها یک بازی برای ساختن مزرعه نیست! بلکه یک ماجراجویی است که در آن به گذشته‌ای دوردست پر از اسرار، رمز و راز و ساعت‌ها کاوش اعتیادآور از یک دنیای ناشناخته اما زیبا سفر می‌کنید! شما دعوت شده‌اید تا یک دنیای ابتدایی که ساکنین آرام و دوست‌داشتنی دارد را ملاقات نمایید.

روستای عصر حجر خود را بسازید، سرزمین‌هایی که در کوه‌ها و دریاها پنهان شده را کاوش نمایید، در زمین‌های حاصلخیز کشاورزی کنید و قبیله خود را رهبری نمایید، قبلیه‌ای که فکر می‌کنند شما فرستاده خدا هستید تا برایشان رفاه را به ارمغان بیاورید.

ویژگی‌ها :

بازی به صورت آفلاین نیز قابلیت اجرا دارد

دارای کنترل‌های ساده و شهودی

شخصیت‌های دوست‌داشتنی که عاشقشان خواهید شد

دنیایی زنده و زیبا که به سرعت غرق آن خواهید شد

انیمیشن‌های زنده که به دنیای ماقبل تاریخ جان می‌دهند

تعداد زیادی آیتم، شخصیت، ساختمان و تزئینات

امکانات فراوان برای توسعه روستای شما

صدها مأموریت جذاب را انجام دهید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «The Tribez: Build a Village v9.4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..