تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Diamond Digger Saga v2.33.0.1

Diamond Digger Saga یک بازی پازل از سازندگان بازی‌های Candy Crush Saga و Farm Heroes Saga می‌باشد. به دیگی بپیوندید و در مراحل مختلف به جمع‌آوری الماس بپردازید و گنج‌های قیمتی را از زیر خاک بیرون بکشید. دیگی یک نقشه گنج پیدا کرده و برای پیدا کردن آن شروع به حفاری زمین می‌کند. با ایجاد گروه‌های حداقل ۲ تایی از الماس‌ها سعی کنید به امتیاز تعیین شده دست پیدا کنید. با استفاه از آب، راه خود را به اتاق‌های جدید باز کرده و گنج‌های جدید را کشف کنید. می‌توانید تنهایی و یا با دوستانتان بازی کنید تا ببینید که چه کسی می‌تواند بیشترین امتیاز را کسب کند.

تغییرات نسخه ۲٫۳۳٫۰٫۱ :

اضافه شدن ۱۵ مرحله جدید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Diamond Digger Saga v2.33.0.1»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..