تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش فرهنگ قرآن در جامعه پررنگ شود

 نقش فرهنگ قرآن در جامعه پررنگ شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز ظهر در مراسم تجلیل از دانش آموزان  برگزیده مسابقات کشوری قرآن و عترت، با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی و اداری کشور را به جوانان باید پسپاریم گفت: اگر بخواهیم جامعه ما شکوفا شود راهی نداریم جز اینکه امورات اجرایی را به دست جوانان بسپاریم چرا آنها بهتر از ما می‌توانند مشکلات را حل کنند.

وی، افزود: موتور محرکه­ جامعه جوانان ما هستند اگر بخواهیم به آرمان‌های انقلاب دست پیدا کنیم باید جوانان در صف اول باشند و تنها راه حل مشکلات امروز کشور به دست آنها امکان پذیر است.

حجت الاسلام آل هاشم، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جوانان، بیان کرد: در ستادها می‌توان از تجربیات پیشکسوتان استفاده کرد، اما در وهله اول باید جوانان نیز پای کارآمده و در جامعه به نقش خود ایفا کنند.

وی تاکید کرد: باید به موفقیت‌های جوانان در عرصه‌ صنعت، هسته‌ای، تولید و دفاع مقدس توجه کرد و کارها را به آن‌ها واگذار کرد.

حجت‌الاسلام آل هاشم با بیان این‌که جوانان همواره در مقابل توطئه‌های دشمنان سینه سپر می‌کنند، افزود: اداره‌ امور کشور توسط جوانان کاملا ضروری و محسوس است و امیدوارم مسئولان به این امر نسبت به گذشته توجه زیادی کنند.

امام جمعه تبریز، خاطرنشان کرد: باید شاکر انقلاب، امام عظیم‌الشان و مقام معظم رهبری شد و نقش فرهنگ قرآن را در جامعه پررنگ کرد؛ چرا که قبل از انقلاب جایگاه قرآن در این حد نبود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش فرهنگ قرآن در جامعه پررنگ شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..