تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال انبیا روزانه : فال روزانه انبیا ۲۴ تیر ۱۳۹۷

فال و طالع بینی یکی از بخش های موردعلاقه شما همراهان عزیز وهاران است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم علاوه بر فال روزانه و فال حافظ روزانه و فال میلادی روزانه، فال روزانه انبیا را برای شما خوبان تهیه و تنظیم کنیم.

این مقاله هر روز فال روزانه انبیا برای متولدین ماه های مختلف را منتشر می کند.

از شما همراهان همیشگی وهاران دعوت می کنیم تا پایان همراهمان باشید و ما را از نظرات ارزشمندتان آگاه سازید.

فال انبیا روزانه : فال روزانه انبیا

فال انبیا روزانه متولدین فروردین / فال روزانه انبیا متولدین فروردین

حضرت صالح (ع)

ای صاحب فال! خداوند تو را از غمها برهاند و به مقصود دل رساند و امسال بر تو مبارک خواهد بود. رنجی کشیده ای ولی با نیّتی که در دل داری به مقصود برسی و به سفری که در پیش داری برو که نعمت بسیار بینی و به آسایش خواهی رسید که ستاره تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود در طاعت، دولت یابی و هر چه با مردم نیکی کنی از آنان بدی بینی و اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد و شادمان و بر دشمنان ظفر یابی و دلخوش می شوی و چون ماه نو می شود به راحتی خواهی رسید.

فال انبیا روزانه : فال روزانه انبیا

فال انبیا روزانه متولدین اردیبهشت / فال روزانه انبیا متولدین اردیبهشت

حضرت اسماعیل (ع)

ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی . ای عزیرم صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کن و مردم را از خودت خوشنود ساز، و رنجی بر پای تو رسیده بود که اکنون بهتر شده ، و بر پشت خود و پا و پهلویت نشانی داری که آن نشانه نیکبختی است . به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می شود و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

فال انبیا روزانه : فال روزانه انبیا

فال انبیا روزانه متولدین خرداد / فال روزانه انبیا متولدین خرداد

حضرت سلیمان (ع)

ای صاحب فال ! بدان که تو در غم و اندوه مانده ای و یا آرزوی فرزندی داری و باید زنی تازه بگیری که از غم نجات یابی و فرزند مقبول روزی شود ان شاء الله . تو را جراحتی رسیده و نشان او بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر تو باشد و شب خواب آشفته می بینی و در دل تو هیچ حسد نیست؛ در کارها صبر کن و به اطاعت خداوند کوشا باش و از دشمنان رنج بسیار کشیده ای ، اما حق تعالی عوض آن را به تو باز دهد و راز خود با کس مگو تا سالم باشی . روز شنبه و جمعه بر تو مبارک است ، با خدا زیاد راز و نیاز کن تا انشاء الله حاجتت روا شود.

فال انبیا روزانه : فال روزانه انبیا

فال انبیا روزانه متولدین تیر / فال روزانه انبیا متولدین تیر

حضرت داوود (ع)

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . تا چند روز دیگر خشنود می شوی و اگر غایبی داری خبر او می رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاء الله . در نماز کوشا باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

فال انبیا روزانه : فال روزانه انبیا

فال انبیا روزانه متولدین مرداد / فال روزانه انبیا متولدین مرداد

حضرت موسی (ع)

ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده ای ، غم مخور که همه مرادت حاصل شود؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود و نزدیک شده که ستاره تو به روشنایی آید باشد که کارت به سرانجام رسد. خداوند به تو عوض خیر دهد و کارت به زودی بالا گیرد . با کسی عهدی خواهی کرد، بکن که خوب است و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو رسد و کار تو به اتمام رسد و اگر دست بر خاک زنی زر شود. در نماز کاهلی مکن هر چند توانی صدقه بده تا از خوف ایمن باشی و به مقصد برسی . انشاء الله.

فال انبیا روزانه : فال روزانه انبیا

فال انبیا روزانه متولدین شهریور / فال روزانه انبیا متولدین شهریور

حضرت محمد (ص)

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام ده تا خداوند یار تو باشد و یکی تو را دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن و راز دل با کسی نگو تا ایمن باشی . روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . از دروغ و غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

فال انبیا روزانه : فال روزانه انبیا

فال انبیا روزانه متولدین مهر / فال روزانه انبیا متولدین مهر

حضرت ادریس (ع)

ای صاحب فال بر تو بشارت که به زودی به مقصود خود خواهی رسید . و آنچه را که در طلبش هستی به دست خواهی آورد و اگر نزد کسی برای درخواستی میروی و او سخن درشتی بر زبان جاری میکند ،صلاح است که از رفتن پشیمان گردی چون او به تو آسیب می رساند. گروهی به تو حسد میورزند و در خیال نابودی تو میباشند اما از دست انها کاری بر نمی آید مترس . سفری در پیش است که در آن سفر آسودگی یابی این چند روزه طالع تو نحسی دارد که از تو بگذرد و بعد در نظر خلایق شیرین شوی تند خو هستی و زود خشمگین شده و از کوره در میروی . یک زن که تو را بسیار دوست دارد و برای تو روز و شب دعا میکند حرفش را گوش کن . این هفته با هیچ کس گفتگو نکن که ستاره ات نحس است و پس از آن به تو روی می آورد . یکی در حق تو بدی میکند . اگر حاجتی داری بر آورده خواهد شد و اگر غائبی داری خواهد آمد

فال انبیا روزانه : فال روزانه انبیا

فال انبیا روزانه متولدین آبان / فال روزانه انبیا متولدین آبان

حضرت الیاس (ع)

ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که سالها در دل داری به زودی به تو می رسد ان شاء الله . باید که شکر کنی ، سفری در پیش داری که از آن نفع بسیار به تو خواهد رسید و زود به سلامت برمی گردی و اگر نیت پیوند داری بدون مشورت عمل نکن که پشیمان شوی و خدای تعالی تو را حج روزی کند و زیارت پیغمبر (ص) دریابی . روز شنبه و پنجشنبه برای تو مبارک است و کاری که می کنی راست می آید و تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید اما چون ماه نو بینی بر روی خوش صورت نگاه کن تا بر تو خوش بگذرد و چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی انشاء الله تعالی . از حال همسایه ها پرسش کن و اگر حاجتی داری انجام ده.

فال انبیا روزانه : فال روزانه انبیا

فال انبیا روزانه متولدین آذر / فال روزانه انبیا متولدین آذر

حضرت یوسف (ع)

ای صاحب فال ! از بزرگان بهره بینی و سخن دوستان را قبول کن که تو را نفع می رسد و اگر چیزی از تو غایب شد، به تو باز رسد و اگر قصدی داری دو سه هفته دیگر صبر کن و از طرف دو سه کس غم و اندوه به تو رسیده است که به خیر و سلامتی بگذرد و روز یکشنبه و آدینه بر تو مبارک باشد و به مراد برسی . انشاء الله.

فال انبیا روزانه : فال روزانه انبیا

فال انبیا روزانه متولدین دی / فال روزانه انبیا متولدین دی

حضرت خضر (ع)

ای صاحب فال بشارت باد بر تو که در دولت به روی تو باز گردیده است و بعد از این شاد و خرم خواهی شد و کارت رونق خواهد گرفت سفری در پیش داری که حاجت تو را روا کند ،از دیدار دوستان محبت پیدا شود و تو را یاری کنند . زنهار راز دل خود را به کسی نگو شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت میکند اما تو با کسی دشمنی نداری خاطر آشفته مکن تا صدمه از کسی نبینی . روزها ی شنبه و پنج شنبه بر تو مبارکست دل در آرزوی چیزی بسته ای که به زودی میسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی . دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی انشا الله

فال انبیا روزانه : فال روزانه انبیا

فال انبیا روزانه متولدین بهمن / فال روزانه انبیا متولدین بهمن

حضرت عیسی (ع)

ای صاحب فال ! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد با دولت و سعادت و امسال بر تو مبارک باشد و بر دشمن ظفر یابی و هر نیت که داری خوب است به مراد دل برسی . در نماز اول وقت کوشا باش.

فال انبیا روزانه : فال روزانه انبیا

فال انبیا روزانه متولدین اسفند / فال روزانه انبیا متولدین اسفند

حضرت ابراهیم (ع)

ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوبست و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ شان نگاه داشت و باید که به طاعت و عبادت مشغول با شی و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید و فرزند قابلی روزی تو خواهد بود . تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می خواهد بدان می رسی . روز جمعه بر تو میمون و مبارک باشد،اما روزهای دیگر در میان خصومت مرو تا آنکه به سلامت باشی و اگر غایبی داری خبر خوش بشنوی . انشاء الله .

فال انبیا روزانه : فال روزانه انبیا
گردآوری: فال انبیا وبسایت تاروت رنگی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال انبیا روزانه : فال روزانه انبیا ۲۴ تیر ۱۳۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..