تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال هفتگی PMC : فال PMC از ۲۹ اردیبهشت تا ۵ خرداد ۹۷

متولدین فروردین:

به سر و وضع خود بیشتر برسید. مردم اول ظاهر شما را می بینند و بعد به شما فرصت صحبت کردن می دهند. برای انجام یک کار حقوقی دست دست نکنید وگرنه دیر می شود و دیگر کاری از دستتان بر نمی آید. در مورد مسئله ای که نگران و پریشان احوالتان کرده بیش از این مضطرب نباشید. آنچه از آن می ترسید اتفاق نخواهد افتاد.

متولدین اردیبهشت:

خودتان را دست کم نگیرید. هر کسی نان ایمان و نیت پاک خودش را می خورد. مهم این است که شما تکلیفتان با خودتان روشن است. اوضاع مالیتان به زودی تغییر خواهد کرد. سعی کنید یه وسوسه گرفتار نشوید و آنچه که با خون دل بدست آورده اید حفظ کنید. در مورد نیتی که در سر دارید اول زمینه رسیدن به هدف و مقصودتان را فراهم کننید و بعد دست بکار شوید.

متولدین خرداد:

شما در کارهای هنری در هر زمینه ای موفق می شوید. اندیشه ای پاک و بی آلایش دارید و همیشه به فکر دیگران هستید. متاسفانه این روزها نسبت به شخصی قدری شکاک هستید. بهتر است هر چه زودتر تکلیفتان را با این موضوع روشن کنید. بلاتکلیفی احساس بدی است که انسان را در تصمیم گیری فلج می کند. اگر بخواهید وسیله نقلیه تان را عوض کنید، وقتش همین حالاست.

متولدین تیر:

آزموده را آزمودن خطاست. از کسی که ریاکار است و نمی توان به او اعتماد کرد دوری کنید. بزرگترین ضربه را از او خواهید خورد و هرگز خودتان را برای آنکه میدانستید اما باز به او اعتماد کرده اید نخواهید بخشید. با وضعیت کنونی بهتر است آرزوها و توقعات خودتان را پایین بیاورید. آرزوهای بلند بالای مالی شما را دچار دردسر خواهد کرد.

متولدین مرداد:

به خودتان بیایید. خودکرده را تدبیر نیست. مقصر وضعیت مالی ای که در آن درگیر شده اید، خود شما هستید. با او که بسیار دوستش دارید، عهد و پیمانتان را محکم کنید. آن وقت است که می بینید چطور به راحتی بلایا از اطرافتان پراکنده می شود. درگیر حل مسائل خودتان و اطرافیانتان می شوید. شما به تنهایی نمی توانید مسئله را حل کنید. از کسی کمک بگیرید.

متولدین شهریور:

نگران وقوع اتفاقی هستید. نگرانی تان بی دلیل است. سوالی را که می دانید جوابش منفی است نپرسید. مگر اینکه توانایی جواب نه شنیدن را داشته باشید. آنقدر به خودتان درگیر می شوید که از آمدن و رفتن عزیزی که برایتان بسیار مهم است با خبر نمی شوید. سرتان را قبل از آنکه خیلی دیر بشود از لاکتان بیرون بیاورید.

متولدین مهر:

در برخورد با شخصی که پیش از این برایتان عزیز بوده، بهتر است اگر کلامتان نامهربان است، آن را به زبان نیاورید. غصه دلتان را سنگین تر می کند که سبکتر نمی کند. حواستان را معطوف به مسایل کاری کنید و در انجام کاری که در پیش دارید دقت کنید. بهتر است با درایت پیش بروید تا دچار دردسر و مشکل نشوید.

متولدین آبان:

روزگار برای همه پستی و بلندی دارد. با منفی فکر کردن و نگرانی دائمی داشتن مشکلاتتان حل نخواهد شد. بهتر است خودتان را ضعیف و ناتوان نشان ندهید تا دشمن شاد نشوید. درباره نیتی که در ذهن دارید امیدوار باشید. ناامیدی تمامی درها را به رویتان خواهد بست. تغییر کوچکی در زندگی روزمزه تان پیش می آید.

متولدین آذر:

دوستی تازه به سراغتان خواهد آمد. شما ورزش را دوست دارید و قدم زدن در طبیعت باعث شادی روحتان می شود. با تلاش و کوشش پیگیرتان به هدف کاری ای که در سر دارید خواهید رسید. به زودی مبلغ کوچکی به دستتان می رسد. توجهتان را به مسائل اصلی بدهید و درگیر جزئیات و حاشیه ها نشوید، وگرنه شما را از مسیر درست دور می کند.

متولدین دى:

آنقدر بی تاب هستید که دیگران نگران و ناراحت وضعیت شما هستند. حالا زمان آن است که گذشته را مرور کنید، تا یادتان بیاید که شما طوفان های سخت تر از این را هم پشت سر گذاشته اید. شما به خوبی می دانید که این نیز بگذرد. به خودتان مسلط باشید. اتفاقاتی در شرف انجام است که از آن بی خبرید. بیشتر از تجربیات خودتان استفاده کنید.

متولدین بهمن:

زیاده طلبی را کنار بگذارید و قناعت پیشه کنید. حالا وقت بریز و بپاش نیست. روزهای خوش جوانی را با غم و نگرانی نگذرنید. این روزها دیگر بر نمیگردند. خوش یمنی و خوشبختی به سراغتان می آید و کاری را به خوبی شروع می کنید. این هفته وقت خوبی برای خرید است. برای فروش هنوز وقت هست. دست نگهدارید.

متولدین اسفند :

پول در آوردن خوب است. به شرط آنکه برای بدست آوردنش راه درستی را انتخاب کرده باشید. ملاقات با دوستی باعث شادیتان می شود و هدیه ای بینتان رد و بدل می شود. برای انجام کاری مجبور می شوید که به مسافتی دور بروید. بهتر است گله نکنید و به منافعی که عایدتان می شود فکر کنید. سود این کار بیشتر از ضررش است.

گردآوری: فال هفتگی پی ام سی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال هفتگی PMC : فال PMC از ۲۹ اردیبهشت تا ۵ خرداد ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..