تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارا بهرامی / بیوگرافی سارا بهرامی / جدیدترین عکس های سارا بهرامی

سارا بهرامی / بیوگرافی سارا بهرامی / جدیدترین عکس های سارا بهرامی / سارا بهرامی و همسرش

سارا بهرامی : در این مطلب به بیوگرافی سارا بهرامی و جدیدترین اخبار این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می پردازیم. سارا بهرامی در بهمن سال ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد. سارا بهرامی فارغ‌ التحصیل رشته ی تئاتر است و از سن نه سالگی در کلاسهای تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ثبت نکرده و به دنیای بازیگری وارد شد. سارا بهرامی برای اولین بار در سال ۱۳۸۸ در فیلم ایرانی – فرانسوی «تهرون» کار سینمایی انجام داد.

سارا بهرامی / بیوگرافی سارا بهرامی / جدیدترین عکس های سارا بهرامی

فیلم های سینمایی با بازی سارا بهرامی

فیلم های سارا بهرامی : از جمله فیلم هایی که سارا بهرامی در آنها نقش ایفا کرد می توان به تهرون ، آینه‌های روبرو، من دیه‌گو مارادونا هستم، گیتا، خانه‌ای در خیابان چهل و یکم، ایتالیا ایتالیا اشاره کرد.

مجموعه های تلویزیونی با بازی سارا بهرامی

سارا بهرامی در مجموعه های تلویزیونی : فرات، مثل یک کابوس، پروانه، پرده‌نشین بازی کرد.

فیلمهای تلویزیونی با بازی سارا بهرامی

شب طولانی، شبیه شیدایی، فیلم کوتاه ترانه‌ای برای لوبا، پیش از طلوع، آرزوهایت را به خاک نسپار، تو فقط مادر باش فیلمهای تلویزیونی هستند که سارا بهرامی در آنها بازی کرده است.

سارا بهرامی در دارکوب

سارا بهرامی | سارا بهرامی دارکوب | سارا بهرامی در دارکوب

سارا بهرامی و جوایز و نامزدها

جشن انجمن بازیگران خانه تئاتر، سومین جشنواره جام جم، جشنواره فیلم یاس، دهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران

وضعیت تاهل سارا بهرامی / سارا بهرامی و همسرش

ازدواج سارا بهرامی تابحال رسانه ای نشده است و عکس های منتشر شده از همسر سارا بهرامی مورد تایید نیست و طرفداران وی هستند.

سارا بهرامی در برنامه ۳۵

سارا بهرامی بازیگر زن فیلم “دارکوب” که به عنوان یک زن معتاد در این فیلم نقش متفاوتی را بازی کرده است، از تجربه‌ی حضور و بازی در این نقش گفت.
دومین قسمت از ویژه برنامه زنده اینترنتی «سی و پنج» در جشنواره سی و ششم فیلم فجر با اجرای فریدون جیرانی میزبان سارا بهرامی بود.
سارا بهرامی در پاسخ به حس‌اش برای بازی در نقش یک زن معتاد در «دارکوب» گفت:
من همه سعی خودم را کردم که شعیبی را متقاعد کنم می‌توانم این نقش را کار کنم. یکی از گزینه‌های او من بودم و سعی کردم گزینه اصلی بمانم.

سارا بهرامی در دورهمی / مصاحبه سارا بهرامی در دورهمی

سارا بهرامی پس از تبریک سال نو به بینندگان درباره حضور حرفه ای خود در هنر اظهار داشت:
حرفه انسان از جایی آغاز می شود که تصمیم می گیرد کاری را انجام دهد.
بر این اساس شروع فعالیت حرفه ای من از ۹ سالگی بوده است.
بزرگتر که شدم، در رشته تئاتر فارغ التحصیل شدم. اولین کار من در بخش تصویر هم با بازی در یک فیلم کوتاه آغاز شد.

آرزوهای سارا بهرامی در دورهمی

سارا بهرامی که متولد بهمن سال ۱۳۶۱ است، درباره ویژگی متولدین بهمن گفت:
بهمن ماهی ها معمولا در آینده زندگی می کنند. همیشه برای فردا برنامه دارند و امروزشان را خیلی به حساب نمی آورند. خود من هم رویاپرداز، عاشق تشویق و جایزه گرفتن هستم و معتقدم برای رسیدن به آرزوها باید تلاش کرد.
سارا بهرامی درباره آرزوی بزرگ خود گفت:بزرگ ترین آرزویم این است که در کار بازیگری بی نظیر باشم. علاقه به بازیگری این آرزو را در ذهنم تشکیل داده است. به شانس هم اعتقاد دارم و خداوند را به خاطر داشتن پدری که بسیار مشوق خوبی برای من است شکر می کنم.
سارا بهرامی درباره معیارهای انتخاب نقش برای خود گفت:در همه فیلم ها نوع نقش برای من مهم است. بازی در نقش های جدید و متفاوت و نقش هایی که تاکنون تجربه نکرره ام را خیلی دوست دارم.
سارا بهرامی در پاسخ به این سوال که «عاشق شدید؟»، اظهار داشت: همه عمر برندارم سر از این خمار مستی/ که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی. انسان نمی تواند عاشق نباشد. زمانی که در خیابان قدم می زنم و درختان را می بینم، با خود می گویم قطعا آفریننده این درختان از تو هم میتواند مراقبت کند.
سارا بهرامی از زندگی خود ابراز رضایت مندی کرد و گفت: عمیقا احساس خوشبختی می کنم. وی در پایان یکی از تابلوهای نقاشی خود را به موزه دورهمی اهدا کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارا بهرامی / بیوگرافی سارا بهرامی / جدیدترین عکس های سارا بهرامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..